Hvor mye fyrverkeri kjøper dere?

Kjøper ingenting selv, bare stjerneskudd. Men er ikke hjemme nyttårsaften, er en plass hvor det sendes opp MYE fyrverkeri, så ser ingen grunn til å bruke mye penger på det selv. Hadde nok kjøpt litt om vi var hjemme, for fyrverkeri hører liksom med :) Og her er det lite.
 
500-800 kr. Vi bor langt ute i gokk uten naboer, og det finnes ikke noe offentlig fyrverkeri i nærheten heller, så for at ungene skal få se litt fyrverkeri pleier vi å kjøpe et lite batteri og en liten familiepakke. Sender det opp før ungene legger seg.
 
Trolig lite annet enn stjerneskudd i år pga varslet vind, vi får se hvordan vær og værmeldingen utvikler seg
 
Bruker ikke 1kr på det :) Liker ikke
 
Mannen elsker raketter og har et tilmålt budsjett hvert år.
 
Ingenting i år når ungane er hos faren. I fjor kjøpte vi kanskje 5 pk stjerneskudd, tre av dei ligg igjen så vi kan bruke dei neste år.
 
Ble vist stjerneskudd og et lite batteri
 
Mannen kjøper. Spurte om pris, men fikk et mumlete svar, så antar at det ble litt. Jeg syns det er bortkasta penger, men sikkert hyggelig og gøy for dem som syns sånt er spennende :p Jeg bare bryr meg ikke ;)
 
Detta året köper vi inte pga de e då stark vind / storm att eg syns ikke det er försvarligt å skuta raketer
 
Har ikke kjøpt de siste fem årene, og håper virkelig ikke naboene våre har tenkt å ta av mtp vindforhold i kveld.
 
Kjøpte bare 2 pakker stjerneskudd i går, jeg. :p 40,- altså!
 
Kjøpte ingenting selv. Svigerbror kjøpte noen svære batterier, så smell ble det likevel :)
 
Kjøper kun stjerneskudd, liker ikke raketter :(
 
Her kjøper vi kunn stjerneskudd til vesla :)
 
Back
Topp