Hvor mye fyrverkeri kjøper dere?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Kjøper dere hvert år? Hvor mye penger bruker dere på det?
 
Hadde jeg bestemt holder det med ett par stjerneskudd og heller se på det som er rundt. Men har en mann som er glad i fyrverkeri og alltid må ha litt. Og med en sønn som er født på nyttårsaften har han funnet ut at nå må han ihvertfall ha litt
 
Kjøper helst ikke. Mannen vil kjøpe i år og får heldigvis kjøpt det til innkjøpspris. Maks 300 kr da ( da får han noe som koster rundt 6-700 kr.)

Jeg skulle heller ønske at det offentlige tok av seg dette.
 
Kjøper et par pakker stjerneskudd, holder i massevis. :)
 
Kjøper ikke.. Sybes det er sløseri og en uting å bruke penger på.
 
Kjøper ingenting. Eventuelt en pakke med stjerneskudd
 
Har aldri kjøpt, jeg liker ikke fyrverkeri :p men må kanskje ha litt stjernefyrstikker til mini i år.
 
Jeg bryr meg fint lite om slikt... Stjerneskudd til barna er morro men ellers er det ikke noe jeg gidder å bruke penger på, mannen derimot bruker alltid latterlig mye penger på en eller annen stor "bombe" 2000kr for 2 min "morro".... Hva er vitsen tenker jeg da....
 
Ingenting. Kan ikke tenke meg noe mer unødvendig å bruke penger på! Synes all privat bruk burde vært forbudt, så kunne heller hver kommune hatt ansvar for fint fyrverkeri. Mange dyr lider under folks uvettige bruk hele uka før nyttår også... :(
 
Mannen kjøper for ca 600-700 hvert år, en sånn pakkesak:)
 
Har bare kjøpt et par ganger, husker ikke hvor mye som ble brukt da:p ellers har jeg hatt for mye innabords og holdt meg til stjerneskudd, eller så har vi vært inne med jenta vår etter hun kom til verden, så har ikke kunnet sendt opp raketter eller tent stjerneskudd.
 
Kjøper ingenting. Vil ikke være med på å skremme livskjiten av alle dyrene i skogen.

Kjøper stjerneskudd og sånne små smellbonboner som man kaster ned i asfalten :)
 
Back
Topp