Hvor mange venter tvillinger? Eller flere?

:) d gjør vel d.. e så lite info om tvillinga på nett og uten masse xtra kontrolla blir man jo sååå nyskjerrig!! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
:) d gjør vel d.. e så lite info om tvillinga på nett og uten masse xtra kontrolla blir man jo sååå nyskjerrig!! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Her er jeg 28 uker i morgen og føler magen snart eksploderer, masse kynnere, og magen blir hard bare jeg går noen skritt..kjenner jeg allerede er sliten og syns det er noe helt annet å bære på to enn bare en. Men håper likevel dem holder seg inni magen mange uker til:)
 
Her er jeg 28 uker i morgen og føler magen snart eksploderer, masse kynnere, og magen blir hard bare jeg går noen skritt..kjenner jeg allerede er sliten og syns det er noe helt annet å bære på to enn bare en. Men håper likevel dem holder seg inni magen mange uker til:)
D hørtes så kjent ut!! Kynnera så fort eg røre mg og skjønne ikke korsen d ska gå i sååå mange uke til selv om eg ikke vil ha de ut nu!! Så da e d kanskje vanlig å ha d sånn?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
D hørtes så kjent ut!! Kynnera så fort eg røre mg og skjønne ikke korsen d ska gå i sååå mange uke til selv om eg ikke vil ha de ut nu!! Så da e d kanskje vanlig å ha d sånn?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Helt enig med deg, det er sikkert ganske vanlig, men hadde ikke trodd det skulle bli så tungt, så fort, med de andre har jeg gått på fjellet frem til termin, mens denne gangen har jeg nok med å gå sammenhengende i 10 min:) har to fra før på 3 å 5 år som krever sitt, så får jo heller ikke hvile så mye som jeg egentlig trenger. Men men, håper det kommer en liten opptur før det blir enda tyngre. Trøster meg med at dem iallefall kommer i uke 37:)
 
Vet akkurat ka du mene! Kan ikke sammenlignes me "vanlig" graviditer! Har ei på 3 og ei på 5 og ja d kreve sitt bare d. Har du planlagt ks sia du sir uke 37?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vet akkurat ka du mene! Kan ikke sammenlignes me "vanlig" graviditer! Har ei på 3 og ei på 5 og ja d kreve sitt bare d. Har du planlagt ks sia du sir uke 37?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Pga harde fødsler med de 2 andre, så får jeg ikke lov å føde normalt flere ganger:-( Mn grunnen til at de blir tatt i uke 37 er at dem er eneggede å deler morkake. Har egentlig en følelse på at dem kommer før, mn det er jo det som gjør det så spennende med tvillinger, man vet aldri når dem kommer, håper bare dem holder seg der inne til iallefall uke 34:) hvor langt er du på vei?
 
Uff da. E jo greit å vite katti dem kommer da :) hvis dem hold seg der så lenge...! Greit å slippe langt sykehus opphold når man har flere små hjemme!
E i uke 26... føles liksom som 36 så e litt rart!!:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Uff da. E jo greit å vite katti dem kommer da :) hvis dem hold seg der så lenge...! Greit å slippe langt sykehus opphold når man har flere små hjemme!
E i uke 26... føles liksom som 36 så e litt rart!!:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Helt sant, jeg er 29 uker i dag, å er like stor som rett før fødsel med de andre to, i tillegg har jeg begynt å få bekken og ryggsmerter, noe som er helt nytt for meg. Var på kontroll torsdag som var, og var kjempespent på livmorhalsen, siden jeg har så mye kynnere, men den var lang og mormunn var helt lukket, så det var befriende:)
 
Hvordan går det med dere tvilling gravide i denne varmen som er nå da?:) her holder jeg på å går på veggen pga varmen, klarer ingenting før jeg må legge meg ned litt:(
Har også endelig fått dato for ks så 15 september får vi hilse på guttene våre :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Den her varmen e helt forferdelig og eg e ellers veldig gla i varmen. Hovne bein osv... kunne vært uten! Så spennanes me dato!:) korsen uke e du i da? Ska på ul i morra :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja denne varmen tar knekken på meg også, husker ikke sist jeg sov skikkelig en hel natt, så humøret er ikke på topp for tiden, i tillegg til at alt er tungt nesten, jeg gjør det meste, men med meget redusert tempo..beina er fylt med vann, samme med fingrene, så jeg er helt nummen..å for å ikke nevne halsbrannen som ingenting hjelper på lenger..nei uff, ble bare syting dette!! Er 34 + 2 i dag, å har fått igangsettingsdato 10 august, pga eneggere..er da i uke 37. Har jo hele tiden trodd at de kanskje skulle komme litt før dette, men ser ut for at jeg er en av de som går tiden
 
Må bare få det ut... Syns det e såå dårlig av a - hus. For å skulle få kontrollan som ska Være anna hver uke må eg stå på ø-hjelp liste fordi dem ikke har dobbelttime til de me tvillinga de har kun egne tima. Dem prioritere jo absolutt ikke de me tvillinga da som skal ha ekstra Oppfølling! ! Så må sitte her på verdens hardeste stol me Bekkenløsning! Har de siste gangan også kommet til en mann som ikke kan stort mye om tvilling graviditet og fødsel :( kjenne eg blir skikkelig lei meg!! Fikk beskjed i uke 18 om at dem skulle fra uke 28 følge meg opp me både blodtrykk, urin osv. .. D sa jordmora og fastlegen også... men ds stemme jo ikke. Korsen e dokkers kontrolla etter uke 30? E i uke 32. Spent på timen deg får nu når eg sitt på bare ø-hjelp liste!!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Dem har kun enkle tima til de me bare en i magen skulle d stå...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Er i uke 36 pluss ett eller anna når ksen er :) vi har hatt tima annenvær uke fra uke 15 ca :) men nå blir d vær uke på sykehuse fordi jeg har fått svangerskaps diabetes :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så deilig å få vite katti du får se dem!:) bra at dem følge deg opp så mye som dem Gjør da selv om eg skjønne at det ikke kan Være så gøy me SF! :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp