Hvor mange venter tvillinger? Eller flere?

Helt sikkert! :) når d først kom her blir dem ikke stille og har massevis me kynnere :/ føles sååå trangt allerede også e d sååå lenge igjen!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 20+3. Med en gutt og jente i magen. :) Kjenner ikke så mye liv, noe på kveldstid når jeg er mett. På ultralyd så vi at morkakene ligger foran så forklarer litt. Begynner å kjenne meg stor allerede. Gått opp 12 kg..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 20+3. Med en gutt og jente i magen. :) Kjenner ikke så mye liv, noe på kveldstid når jeg er mett. På ultralyd så vi at morkakene ligger foran så forklarer litt. Begynner å kjenne meg stor allerede. Gått opp 12 kg..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Fikk beskjed på ul i går at morkaken lå på bakre vegg så vi kjenner vell noe snart :) også var legen veldig glad for at jeg hadde lakt på meg 1 kg etter å ha gått ned 12 kg. Så da er endelig vekten på vei oppover:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal føde på A-hus. Skal på ekstra ultralyd på onsdag. Fikk ikke sett nok på jenta mi på OUL da hun lå så urolig. :) de hadde bare satt opp 30 min, men skulle hatt 60 min. Gjør meg ingenting med en ekstra titt. ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Alltid koseli me en xtra titt!:) vi også fikk en xtra gang ♡ ska også føde på ahus.. blir ca samme tia :) ska du tilbake etter 8 uke igjen? Vi fikk etter 1 uke også etter 7 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt vogn! :) flere som har? Sååå utruli morsomt og har virkeli kosa mg. Blir en blå og en rosa del :) hatt svart vogn t de to andre men fant ut at det va litt stas me nokka anna når man vente to :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Alltid koseli me en xtra titt!:) vi også fikk en xtra gang ♡ ska også føde på ahus.. blir ca samme tia :) ska du tilbake etter 8 uke igjen? Vi fikk etter 1 uke også etter 7 :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Er ikke innom her hver dag.. Skal tilbake i uke 28 vi også. Synes det var lenge å vente, så har bestilt jordmortimw for ekstra kontroll.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ekstra kontroll på a-hus? Syns også d va leeeenge men ser nu at tia går egentlig ganske fort :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hei :) korsen e det me dokker? Flere som e blitt veldi stor og slit me kynnere? Her føle eg meg høy gravid... va like stor når eg sku føde sist som eg e nu :/ kynnera hver time og kjenne d begynne å bli tungt!! Korsen e dokkers form?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hei :) korsen e det me dokker? Flere som e blitt veldi stor og slit me kynnere? Her føle eg meg høy gravid... va like stor når eg sku føde sist som eg e nu :/ kynnera hver time og kjenne d begynne å bli tungt!! Korsen e dokkers form?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Her tar vi en dag om gangen :) er inn på sykehusett en gang i uka for fostervannsmåling og vekst måling :) å magen er ett kapittel for seg selv :) vokser veldig fort :) ingen kynnere men har ett bekken som krangler sinnsykt mye for tiden :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:) så bra me ordentlig oppfølging! E der medre me fostervann og sånn nu? E de normal i str? Lure sånn på kor stor dem e! Føles som 3 kg hver både me spafk og størrelse ;p hehe.. ønske det ikke va så lenge til kontroll!:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ja fostervannet er bra men den ene er mindre enn den andre så må følges opp litt :) off ja kjenner til den med følelsen på 3 kg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flott at dem e så flink!! Mange uke e du nu? Vet du kor mye dem veie? :) mye man lure på og ingen å spørre ;p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp