Hvor mange barn vil dere ha?

Samboeren vil ha en til :). Vi venter nr 2 nå :). I tillegg har jeg en jente som ikke bor hos oss :)
 
Jeg vil heller ikke at dette er siste gang jeg er gravid. Vil oppleve lykken med å få positiv test osv.. vi får se :)
 
Ihvertfall 2, men føler jeg har litt dårlig tid siden jeg blir 35 i sommer og venter 1 nå [emoji50]
 
Vi har lyst på 2,om vi får det til.
 
Mannen vil ha tre, jeg vil ha to-tre! Vi får se. Tror ikke det blir flere enn tre i alle fall [emoji16]
 
Bestandig ønsket meg fire. Men med tredje graviditet med ekstrem kvalme og dårlig form kjenner jeg meg endelig ferdig [emoji4]
 
Har sagt at jeg vil ha 2 barn, venter 2 nå, tviler på at det kommer fler etter denne[emoji4]
 
Ønsker 2, kanskje 3 [emoji4] venter nå vår første så gleder oss over det [emoji171]
 
Vi venter vår første nå :) jeg har alltid sett for meg to, mens samboeren gjerne vil ha fire. Møtes vel på midten til slutt [emoji28]
 
Vel.. vi sa først to.. altså vi ønsket og en av hver.. nå sitter vi her da, med to gutter og fikk vite for ei uke siden at lille i magen mest sannsynlig også er gutt (vi vil se både pung og tut før vi tørr å være heeelt sikre) .. meeen nå diskuteres det hardt her hjemme da jeg veeeeldig ønsker meg ei jente.. så ikke skyt meg for denne.. men vi vurderer kjønnsbestemt befruktning og noen år for å få ei lita prinsesse [emoji173] Mange vil sikkert synes det er uetisk.. men det er noe vi føler er riktig for oss da jeg alltid har sett for meg å få en datter.. Jeg er ikke mindre glad i guttene mine av den grunn slik som mange med det samme tenker.. bare så det er sagt! :)
 
Vel.. vi sa først to.. altså vi ønsket og en av hver.. nå sitter vi her da, med to gutter og fikk vite for ei uke siden at lille i magen mest sannsynlig også er gutt (vi vil se både pung og tut før vi tørr å være heeelt sikre) .. meeen nå diskuteres det hardt her hjemme da jeg veeeeldig ønsker meg ei jente.. så ikke skyt meg for denne.. men vi vurderer kjønnsbestemt befruktning og noen år for å få ei lita prinsesse [emoji173] Mange vil sikkert synes det er uetisk.. men det er noe vi føler er riktig for oss da jeg alltid har sett for meg å få en datter.. Jeg er ikke mindre glad i guttene mine av den grunn slik som mange med det samme tenker.. bare så det er sagt! :)
Gjør det som er riktig for dere tenker jeg [emoji4]

Tror de fleste som tenker det er uetisk gjør det pga kulturelle forskjeller i hva kjønn som har god status. Tror de fleste i Norge gir litt f.. i den statusen. [emoji4]
 
Mannen vil gjerne ha stor familie, men vi får se hva som skjer og hvor mange vi er så heldige å få. Håper på 2 ihvertfall [emoji4]
 
Jeg ønsker tre, mannen to :) Vi får se, kanskje keg skifter mening når vi har fått to;)
 
Vi stopper nok på to så dette er siste hos oss. Vi har mistet i uke 22 så det blir vår 3. ! Har risikosvangerskap så det krever mye oppfølging. Merker det blir tyngre for hver graviditet.
 
Ønsker oss helst 3 barn :) Men vi får se hva som skjer fremover. Ruger på nummer 1 nå [emoji173]
 
Sambo vil ha 2, jeg har hatt lyst på 3. Men akkurat nå tenker jeg 2 er mer enn nok, siden vi får to på rappen. Kan godt stoppe der [emoji6]
 
Back
Topp