Hvor mange barn vil dere ha?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Vi er litt uenige om antall,men har ikke satt noe maks. Nå kommer nummer to og så får vi se om det blir flere (noe som vi begge er åpne for) :)
 
Vi har hele tiden snakket om at vi enten lander på 2 eller 3. Vi får se nå etter nummer to er her hva vi tenker da. Jeg blir jo 30 i år og ønsker ikke å vente så lenge med å bli ferdig med å få de vi skal ha. Så vi tar det som det kommer i grunn [emoji4]
 
vi skulle ha bare to.... men nå må jeg si at jeg vil ha 5 da..... hehe.
 
Var egentlig fornøyd med to, men noe i meg sa at jeg kom til angre om vi ikke fikk tre. Så nå venter vi nr tre, og etter dette kan jeg egentlig sterilisere meg for da VET jeg at det er mer enn nok :p
 
Vi hadde lyst på flere, men siden jeg har vært mye plaget med sykdom blir det nok en eller to. Pluss vi har jo prøvd en del år på å få bare denne ene som vi venter nå, så spørs om det dukker opp noe senere.
Har også tenkt litt på å røske ut eggstokker osv etterpå for er så lei ustabil mens med mye smerter.
 
Skulle ikke ha barn:oops:
Så ble jeg gravid med nummer en med p-piller, og da endra alt seg.
Ønska to, men så ønsket jeg to tette. Det vil si fire, men tror ikke vi tør å prøve på flere etter denne. Så da er vi på tre:laughing002
 
Må se hvordan det blir med en før jeg bestemmer meg.
Er enebarn selv og det har vært fint, men alltid tenkt at to hadde vært fint.
Kanskje tre om det blir et ønske senere..
 
Vi har begge vært enige om to fra start, og hvis vi ikke hadde bestemt oss for det påmforhånd hadde jeg satt med foten nå. Jeg orker rett og slett ikke flere svangerskap :hungover:
 
Blir siste her nå. Så blir to på meg.
Sambo har da 5 barn når lille blir født.
Alltid sagt 2, maks 3 barn.
 
Her vil vi ha tre :) venter nr 2 nå. Og blir såå trist av å tenke på at jeg en gang er ferdig med å gå gravid [emoji23]
 
Vi ønsker oss 2, i hovedsak fordi vi ikke ønsker enebarn. Og optimalt sett bør det være 3+ år mellom. Vi kan jo ende opp med å ønske oss flere men jeg tviler veldig på at det skjer :)
 
Vi har lyst på tre, men man vet jo aldri hva som skjer og hvilke muligheter man får i livet, så kanskje er vi ikke så heldig. Venter første nå. Håper i alle fall på minst to. :)
 
Vi vil ha 2, og venter nr 2 nå [emoji4][emoji4] Men skal aldri si aldri. Kjenner det er litt trist å tenke på at dette er siste gang jeg går gravid [emoji85]
 
En holder nok. Vi er ikke helt unge lenger og har hektiske liv, så tror rett og slett ikke vi orker flere med den energien og tiden det krever. Pluss det ekstra støynivået. Jeg er selv enebarn, og har aldri savnet søsken før nå som foreldrene blir eldre.
 
Veldig takknemlig for at vi nå har klart å bli gravid med nr. 2.
Er fornøgd med to, men tre eller fire blir max.
 
Har sagt at jeg aldri skal ha flere barn etter hver fødsel... veeeel, nå kommer nr 4.. uplanlagt. :smiley-angelic006
 
Ville egentlig bare ha en, men ble ikke helt komfortabel med det. Jeg er veldig glad for at jeg har en stor søskenflokk og tenker at guttungen også kommer til å sette pris på å ha en søster eller bror. Flere enn to er helt uaktuelt, så vi kommer nok til å sterilisere oss :)
 
Back
Topp