Hvor mange barn vil dere ha?

Mellom 2-4. Mannen min sa at han var fornøyd etter nr 1, men så satt nr 2 på plass, så så han at han trodde det kom ei jente til og neste etter det igjen blir en gutt... Så vanskelig å si hva han egentlig har lyst på startet med én og nå oppe i 3 (på ønskelista). Vi får først se hvordan det går med 2, abort er uaktuelt uansett for oss. Så der er vi enige.
 
Mellom 2-4. Mannen min sa at han var fornøyd etter nr 1, men så satt nr 2 på plass, så så han at han trodde det kom ei jente til og neste etter det igjen blir en gutt... Så vanskelig å si hva han egentlig har lyst på startet med én og nå oppe i 3 (på ønskelista). Vi får først se hvordan det går med 2, abort er uaktuelt uansett for oss. Så der er vi enige.
Det er en fin ting å være enig om [emoji4]
 
Vi har ett englebarn, og håper nå på å få ett levende barn, hva som kommer etter det vet ikke. Jeg håper på to eller tre levende barn til slutt.
 
Tenkte først i hvertfall to, men nr 3 var en luring som snek seg inn [emoji4]
 
Nr 3 bor i meg nå. Det blir den siste jeg skal ha.
 
Last edited:
Går med nr 3.. tredje av samme kjønn.. Vi har diskutert veldig mye frem og tilbake etter at vi fikk vite kjønn og vi er ganske klare på det begge to, nå i allefall at vi ikke ønsker å gi oss helt enda.
 
Har lyst på en gutt og en jente. Så to tette er planen! Så får vi se om vi kanskje må ha flere om det ikke blir gutt/jente med en gang :smiley-bounce022
 
Vi har nr to på vei nå og har sagt oss enige om at vi skal stoppe der:) Har alltid ønsket meg tre, så vi får se hva vi tenker om å eventuelt få en nr tre om noen år. Men akkurat nå føles det ut som om det holder med to barn for oss:)
 
Dette er nr 4, så må vell si 4 da For nå blir familien komplett ❤️
 
Ville ha tre, men så traff jeg en fantastisk mann uten barn, så da blir det fire her, men nå er det helt slutt etter dette barnet
 
Har alltid drømt om minst 4.. men så viste det seg at veien til barn ville bli veldig komplisert, så da var det først et mål å oppnå 1, så kom det og drømmen om 2 kom. Så plutselig kommer nr 2 og 3 samtidig, og vi har en liten eskimo på frysa som vi kan vurdere å gi et forsøk på, så hvem vet.. kanskje jeg plutselig sitter med 4. Nå ser det ut til å bli minst tre. ❤️❤️❤️
 
Vi er begge enige om at 'alle gode ting er tre' - for vår del :) Og venter nr tre nå i midten av desember❤️
 
Vi venter på nr 1 nå, og ønsker hvertfall at den lille skal få et søsken :) utfra det har vi ikke planlagt noe mer nøyaktig
 
Vi vil ha to enn så lenge :) Men får ta førstemann/førstedame først ;)
 
Back
Topp