Hvor mange år er førstegangs prøvere her inne?

Jeg er 33 år og sambo er 38. Kastet p-pillene for 3,5 år siden. Gikk ikke så fort som man ønsket dette :p
Føler det er veldig lagt opp til at man skal tro det er smokk, smokk, så er man gravid [emoji58][emoji28]

Da jeg vokste opp virket det nesten som om jeg kunne bli gravid bare jeg var aleine med en gutt [emoji23][emoji23]
 
Føler det er veldig lagt opp til at man skal tro det er smokk, smokk, så er man gravid [emoji58][emoji28]

Da jeg vokste opp virket det nesten som om jeg kunne bli gravid bare jeg var aleine med en gutt [emoji23][emoji23]
Ja! Det er det! Både jeg og mannen ble sjokka over hvor lang tid det tar. Begge trodde seriøst at man kunne ha ubeskyttet sex en gang, så var det gjort!
 
36 år, mannen 35. Prøvd i 8 år omtrent. Mistet 4 ganger, 2 EXU, 2 SA. Hatt to negative IVF-forsøk og ett som måtte avbrytes. Er nå gravid, og håper at alle gode ting er fem!
 
Jeg er 29, mannen er 31. Vi begynte å prøve desember 2017, men fortsatt ikke fått en positivtest.
 
29 år, begge to.
Jeg prøvde seks år, med forrige samboer, fra jeg var 18 år. (2007-2013)
Jeg og samboeren prøvd siden desember 2015. To og ett halvt år nå.
Ett år med Clomifeen, men fungerte ikke så godt det heller...
 
Jeg sluttet på p pillen i starten av juni, gått på den i mange år, nettopp blitt 33 år og samboeren min ble nettopp 40.
Jeg er mer klar enn samboeren min, men endelig begynner det å gå opp for han at vi snart må sette i gang med prøvingen! deilig å endelig ha med han på dette nå! jeg har vært klar for baby 1,5 år.
Håper ikke prøveperioden blir for lang og slitsom, hører om folk som sliter i flere år..
:O
Har aldri vært gravid før så dette blir spennende!! <3
 
Last edited:
Vi er førstegangs!
Vært sammen i snart ti år. Jeg sluttet på pilla i november i fjor, og har kun brukt kondom under samleie ved to anledninger. Føler at det har gått lang tid allerede...

Vi er gift, har hus, bikkjer, stasjonsvogn og jobber i det offentlige - skikkelig A4 [emoji23] Alt vi savner er et barn akkurat nå...

Hadde en EXU i juni og en kjemisk i august, så nå håper jeg virkelig det blir sommerbaby på oss og at det klaffer snart!
 
29 år, vært førstegangsprøver sida jeg var 18 år.

Hahaha, ser nå at jeg har svart lenger opp på tråden før... Jaja. Våken.
 
30 og mannen 26 [emoji28] ble en woops i sommer som endte i sa, og det satte oss som prøvere nå.
 
27, samboeren er 29. Har vel egentlig ikke helt styring på når vi ble prøvere. Vi har ikke prøvd så hardt frem til nå hvertfall. Men har hatt ubeskyttet sex siden januar 2016. Og hadde egentlig regnet med at det kom når det var meningen at det skulle komme. Men jeg skjønner jo nå at vi er nok ikke det paret det bare klaffer for med en gang, og det kreves kanskje litt mer innsats for oss :) Så vi må vel bli like flinke som dere og prøve å planlegge dette med eggløsning. :) Selv tror jeg at jeg ikke kan bli gravid siden jeg aldri har vært gravid, men tiden vil vel vise :)
 
34 år, han er 44. Prøvd et år. En MA i uke 10 og en SA i uke 6. Begge i år.
 
Jeg er 26 og mannen er 27. Begynner å prøve nå i september :)
 
Back
Topp