Hvor mange år er førstegangs prøvere her inne?

Nå er jeg andregangsprøver da, har en gutt på 15mnd. Men jeg er ganske ung jeg også, 24 :)

Åja! Koselig❤ Håper det klaffer snart for dere ❤
 
Er 25, mannen er 31. Ikke sett en eneste positiv test enda, men vi tror vi var gravide (skyggestrek, kjemisk?) i november i fjor. Prøvd langt over 1 år, nærmere 2...

Så trist å høre. Håper virkelig det klaffer snart! Krysser fingre og tær! ❤
 
Begge er 29 år. Kuttet prevensjon i oktober, gravide i januar. Senabort i uke 20 i mai, og begynner smått med lystbetont prøving nå i juli. Skjer det ikke noe før høsten kommer, blir det nok EL-tester og systematisk prøving på oss. Vil ha håpet opp igjen før julefeiring!
 
Begge er 29 år. Kuttet prevensjon i oktober, gravide i januar. Senabort i uke 20 i mai, og begynner smått med lystbetont prøving nå i juli. Skjer det ikke noe før høsten kommer, blir det nok EL-tester og systematisk prøving på oss. Vil ha håpet opp igjen før julefeiring!

Huff. Kjempe trist! Senabort ja.. Håper virkelig det går fort for dere, og at det går bra gjennom hele svangerskapet!❤❤❤
 
25 år her. Prøvd i ett år nå. Blitt gravid to ganger, og mistet begge gangene i MA. Prøver på nytt igjen nå, og håper 3 gangen er da det klaffer :)
 
26 år, kastet ppillene i februar så litt ustabil syklus og en mann som jobber borte så er ikke alltid vi treffer EL.. [emoji4]
 
23 år, tok ut spiralen for ikke lenge siden pga mye smerter :(:( så får se hva om dt plutselig skjer noe :)
 
Jeg er 29, mannen 30. Startet oktober 17. Gravid på første men mola graviditet. Måtte vente 6 mnd. Gravid igjen på første etter mola men SA uke 6. Så ja håper som andre sier her at alle gode ting er tre! Håper du slipper mye mer enn 9 mnd med graviditet uten å få et barn i slutten!
 
Jeg er 22, samboeren min er 23. Ble enig om å begynne å prøve på nyttårsaften 2017, ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen i januar men endte i exu. Er i pp3 nå og mensen er forsinket og jeg har svaaaakt positive tester som jeg HÅPER har utviklet seg noe mer til i morgen tidlig
 
Jeg er 22, samboeren min er 23. Ble enig om å begynne å prøve på nyttårsaften 2017, ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen i januar men endte i exu. Er i pp3 nå og mensen er forsinket og jeg har svaaaakt positive tester som jeg HÅPER har utviklet seg noe mer til i morgen tidlig

Åååå håper det! Gratulerer (litt på forskudd!) ❤❤❤
 
Back
Topp