Hvor mange år er førstegangs prøvere her inne?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av LMKA, 6 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. LMKA Andre møte med forumet

Åja! Koselig❤ Håper det klaffer snart for dere ❤

2. LMKA Andre møte med forumet

Så trist å høre. Håper virkelig det klaffer snart! Krysser fingre og tær! ❤

3. Bkno93 Forelsket i forumet

Det håper jeg også! Tror jeg har el i løpet av uken eller starten av neste uke :)

4. LMKA Andre møte med forumet

Spennende! Hold oss oppdatert!

5. Foxtrot Andre møte med forumet Himmelbarn

Begge er 29 år. Kuttet prevensjon i oktober, gravide i januar. Senabort i uke 20 i mai, og begynner smått med lystbetont prøving nå i juli. Skjer det ikke noe før høsten kommer, blir det nok EL-tester og systematisk prøving på oss. Vil ha håpet opp igjen før julefeiring!

6. LMKA Andre møte med forumet

Huff. Kjempe trist! Senabort ja.. Håper virkelig det går fort for dere, og at det går bra gjennom hele svangerskapet!❤❤❤

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Bkno93 Forelsket i forumet

Det skal jeg gjøre! :D

8. rjente22 Flørter med forumet

Håper vi også, hadde håpet at feriemodus hjalp litt på, men begynte å blø igjen i går

9. Stardust Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

25 år her. Prøvd i ett år nå. Blitt gravid to ganger, og mistet begge gangene i MA. Prøver på nytt igjen nå, og håper 3 gangen er da det klaffer :)

10. Juliii Flørter med forumet

Alle gode ting er 3 som ordtaket sies :)

11. frkbby92 Bli kjent med forumet

26 år, kastet ppillene i februar så litt ustabil syklus og en mann som jobber borte så er ikke alltid vi treffer EL..

12. Juliii Flørter med forumet

23 år, tok ut spiralen for ikke lenge siden pga mye smerter :(:( så får se hva om dt plutselig skjer noe :)

13. Bambii Forelsket i forumet

Jeg er 28 og mannen 32, pp 3. :rolleyes:

14. Craigh na Dun Flørter med forumet

Jeg er 24, han er 22, går inn i pp18 straks. Skal i operasjon pga. cyste, og spyle igjennom egglederne samtidig.

15. Håpefull prøver Flørter med forumet

Jeg er 29, mannen 30. Startet oktober 17. Gravid på første men mola graviditet. Måtte vente 6 mnd. Gravid igjen på første etter mola men SA uke 6. Så ja håper som andre sier her at alle gode ting er tre! Håper du slipper mye mer enn 9 mnd med graviditet uten å få et barn i slutten!

16. Flisaflisa Bli kjent med forumet

Jeg er 31 og han 30, ingen barn fra før. Har prøvd i 10 mnd ca med en sa i januar i uke 9.

17. Andemor80 Forelsket i forumet Assistert-jentene

38 år og mannen 35. Prøver på første mann! Prøvd i mange år og er under behandling med IVF.

• Liker Liker x 1
  18. Blåveis96 Flørter med forumet

Jeg er 22, samboeren min er 23. Ble enig om å begynne å prøve på nyttårsaften 2017, ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen i januar men endte i exu. Er i pp3 nå og mensen er forsinket og jeg har svaaaakt positive tester som jeg HÅPER har utviklet seg noe mer til i morgen tidlig

19. LMKA Andre møte med forumet

Åååå håper det! Gratulerer (litt på forskudd!) ❤❤❤

20. Blåveis96 Flørter med forumet

Takk <3 Tør ikke tro det enda siden testene er så utrolig svake, så får se det an noen dager

Del denne siden