Hvor lenge skal barnehage barna ha sommerferie

Minimum 4 uker sammenhengene ferie er regelen her :)
 
BHG er stengt de siste tre ukene i juli og første uka i august.
 
Bhg er stengt i fellesferien, så blir 3 uker sammenhengende da.
 
Hun har tre uker sammenhengende.
Barnehagen har åpent hele året. Hun har plassen frem til uka før skolen begynner, så da har hun en ekstra friuke der.
 
De skal ha 3 uker sammenhengende. Mannen har 5 uker og jeg har ikke jobb( er gjennom nav pga sykdom nå og jobber gjennom dem). Så resten av ferien blir vel når det passer oss. Tok de 3 ukene kommunale bhg her samarbeider og jeg måtte plutselig ha kjørt i 15 min til bhg i stedet for å se den fra kjøkkenvinduet. Veldig lett å velge uker før ferie i år.
 
Barnehagen er stengt i uke 29 og 30.
Ingen krav til mer ferie eller noe sammenhengende.

Vår pode skal ha fri 4 uker i sommer :)
 
Barnehagen er åpen hele sommeren, men de må ha 3 uker sammenhengende ferie, så det skal han ha i juli. Må ha totalt 4 uker ila året, vi har ferie nå, og vi har ofte fri jul/påske i tillegg.
 
Skal ha 4 uker fri her [emoji4] hatt fri i 3 uker nå også, så mye fri totalt sett
 
Barnet må ha 3 uker sammenhengende. Og vi skal ha 4 uker ferie.
Tror bhg er stengt i to uker, men det er alle barna har ferie de ukene.
 
Barnehagen er stengt i 2 uker, og barna må ha minst 3 uker ferie.
Lille U er satt opp på 4 uker sammenhengende ferie, men det blir kanskje en uke til
 
3 uker sammenhengende får han og det er et krav. Har hatt 2 uker i vinter også pluss påske.
 
Har skolebarn, så her har de fri i 8 uker.
Vi foreldre har fri 4 uker.
 
Både ny og gammel barnehage har stengt to uker, og så må de ha 3 uker sammenhengende.
Tassen her får 11 ukers ferie i år pga flytting og bytte av barnehage.
 
De må ha ut 3 uker sammenhengende. Mine skal ha 4 uker juli/AUG. Har allerede hatt 1 uke i Spania tidligere i år og blir 1 uke i okt. Greit å fordele det litt. Og jeg får ikke mer enn 4 uker på sommeren. :)
 
Back
Topp