Hvor lang er barnehagedagen for deres barn?

Mellom 6 og 8 timer. Mine vakter varierer, så da Gjør dagene hans det også. Vi jobber fulltid begge to
 
Eldstemann var i bhg fra 07.30 til 16.15 hver eneste dag, og stortrivdes med det. Yngstemann er der fra 07.45 til 15-17, alt etter om storebror eller vi voksne henter. Han får tilbud om å være hjemme noen dager hvis vi har fri, eller sammen med storebror i skolens ferier. Vi jobber begge over 100%, og klarer ikke få til kortere dager. Ikke har vi jobber hvor deltidsstilling er et alternativ heller.
 
Skjønner ikke hvordan dere får til så korte dager jeg... Jobber dere alle 100%?

Er i permisjon pr.nå men får det som fegel til ellers også, jobber i skolen begge to, de dagene jeg jobber sent slutter mannen tidlig[emoji5] syns det er viktig med korte dager ihvertfall første året[emoji5] veldig glad for at vi får det til.
 
Har hovedsaklig vært 5 timer(9-14) på grunn av lang reisevei og behovet for å korrespondere med buss. Men nu som jeg har begynt å jobbe i barnehagen hennes så blir hun værende til jeg er ferdig.
 
Stort sett fra 08 til 16. Da leverer en av oss, og den andre henter. Det er de korteste dagene vi får til. Bortsett fra når jeg har fri. Da har de enten fri de og, i går feks. Eller så er de en liten tur i bhg. Som i dag.
 
Back
Topp