Hvor lang er barnehagedagen for deres barn?

M

Moderator Eve

Guest
Dette kan være et sårt tema til mange, spesielt for de med små barn...

Jeg var selv alene med gutten når han gikk i bhg og jobbet 8 timers dager i perioder. Da ble ofte dagene hans 8,5 t.

Hvordan er dette for dere?
 
Allt fra 6–8 timmer . Men mine Trivs så gott de griner nær eg ska hente de. Derfør så har eg de 7-8 timmer ellers så hade eg kunnet hente de tidigare
 
Min hadde i starten dager fra 8-9 til 15-16
så valgte jeg å gå ned i stilling å han gikk 9-9.30-14.30-15

min elsket sin første bhg så var ikke derfor vi valgte kortere dager og mye fri
 
Last edited:
6-7 timer :)
Men frøkna ELSKER barnehagen! Så hadde det vært opp til henne hadde hun nok vært der hele dagen. Løper inn i barnehagen når vi kommer, har ikke tid til å kle av seg eller si hade, og hylgråter og vil ikke være med hjem når jeg henter.
 
Jeg har redusert stillingen min, så nå har de maks 7 timer i bhg. hver dag. :)
 
Fra 4 til 9 timer kommer Ann på om når han står på på morgenen.
 
4-6 timer. Hender hu vkir kevert litt senere og vi kan kose oss på morran. Men må være der innen 09 for å være med på turer og nekter å dra hjem før kl 15. Hadde tenkt det litt annerledes men vi vil så gjerne være med på tur.
 
Varierer veldig. Nå når vi foreldre har vært i permisjon har det vært alt fra 3-4 timer til 5 timer. Når vi begge er i jobb vil det variere etter hvordan vi jobber. Da blir det 5-6 timer de korteste dagene og 7,5-8 timer de lengste.
 
Når jeg jobber til vanlig (jobber ikke så mye nå for går ut i permisjon snart), men da leveres ungene rundt 08.15 og hentes 15.30:) De koser seg i barnehagen, og bruker ofte 15 min for å få de med hjem , gjerne lengre :D
Nå som jeg er mer hjemme og fremover i permisjonen , så leverer jeg dem 08.30 og henter den rundt 15.00 :) Har full forståelse at andre barn må ha litt lengre dager, for vi er alle forskjellige og har forskjellige jobber og arbeidsdager :happy:
 
Før jeg ble sykemeldt var dagene gjerne 7,5-8 timer. Han går i barnehage som hører til jobben, så vi reiser til og fra sammen. Nå er jeg sykemeldt så vi tar det med ro om morgenen. Da blir dagene hans 6-7 timer lange, noen ganger kortere. Permisjon starter i januar og vil vare ut juni 2019 så han vil nok ha litt kortere dager ut barnehagetida si.
 
Mine har som regel hatt 4-6 timer, eldste hadde etter hvert litt lengre dager for hun syntes alltid vi hentet for tidlig. :p Yngste trivdes mindre og hadde derfor endel fri og veldig korte dager en lang periode til trivselen kom på plass igjen. Vi har hatt anledning til dette i og med at pappaen jobber kun netter og jeg er ufør.
 
6-7 timer. Hun får bestemme selv om hun skal spise frokost hjemme eller i bhg, med mindre jeg skal noe (som er svært sjelden) og om jeg henter før 15 blir hun gjerne grinete og vil ikke hjem. Må jo være ut å leke litt og [emoji14] kommer til å fortsette slik til permisjonen min er ferdig i 2019.

Tar fri noen dager innimellom for å finne på litt da. Tar en tur på badeland osv :)
 
Ca 7,5 time. Iblant litt lengre. De er 4 og 5 nå :)
 
7-8 timers dager. Leveres 8, hentes 15-16 tiden:) han elsker være der heldigvis og aldri noe problem levere.
 
Ca 6,5 time om jeg har fri eller mannen er hjemme, men når både han og jeg er på jobb (han er i Nordsjøen) så er ungene i barnehagen fra kvart på åtte til halv fem... Føles ikke så bra, men heldigvis er det bare sju dager til sammen i de periodene mannen er på jobb og aldri mer enn tre dager på rad.
 
Skjønner ikke hvordan dere får til så korte dager jeg... Jobber dere alle 100%?
 
Back
Topp