Hvor lang er barnehagedagen for deres barn?

Her leveres 730-745 en gang, og henting 1615-1630, og det er når en leverer og en henter. Så 8,5-9 timer. Begge jobber fulltid, og har en del reisevei til jobb, men mini elsker barnehagen så da er det litt lettere, blir nok kortere dager når jeg er i permisjon.
 
Som regel 8-8,5 timer når det er vibtertid på jobb, og 7,5-8 timer når det er sommertid
 
Når begge er i jobb så blir det enten 8 timer ca eller 6 ca. Men vi har han mye hjemme når vi har anlednibg til det:) men i permisjon blir det nok fort som denne uken en ca 5 timer de dagene han er:)
 
Leverer 8-830 og henter rundt kl 15. Og har fridager innimellom. Det får vi til fordi jeg er langtidssykemeldt.
 
Skjønner ikke hvordan dere får til så korte dager jeg... Jobber dere alle 100%?
Jeg er gravid og har 100% svangerskapspenger [emoji14]
Har ikke jobbet fullt siden 2014 pga graviditet og permisjon...
 
Alt fra 5 til 8 timer, vi har satt en maks tid på 8 timer for det er det vi er komfortable med, storesøster har hvert opp til 12 timer i bhg en periode siden jeg var i praksis fra 7-18 og mannen jobbet samme tid og vi bodde ca 20 min unna, det vil vi ikke igjen
 
Nå er jeg gradert sykemeldt så hun er vel i bhg ca 5-6t. Noen dager lengre og andre kortere. Da jeg jobber fult så har hun ca 7,5t dag.
 
Som regel 4,5 - 6 t. Jobber ikke så ofte i bhg-tiden bortsett fra når jeg tar ekstravakter og da velger jeg litt selv hvor lenge jeg skal jobbe.
 
Blir rundt 6-8 timer :) Prøver å ha så korte dager som mulig og de dagene jeg ikke jobber dag leveres og hentes han gjerne så han får kortere dag :)
 
Når vi jobber begge blir det rundt 7.5-8 timer (enten 7.30-15 eller 8.30-16). Når jeg har fri som er 1-2 dager i uka blir det rundt 6.5 timer (8.30 til 15). Hadde levert senere når jeg har fri hadde det ikke vært for at eldste uansett må til skolen til 8.30 og bhg/skole er på samme sted, dessuten har han vært så rutinestyrt at han MÅ spise frokosten sin i bhg. Å hente han noe særlig før 15.00 er også veldig upopulært.
 
Nå etter at jeg byttet jobb i høst, har hun rundt 8 timer i bhg. Men nå er hun 5.5 år da, så hun tåler det.

Frem til i høst har hun som regel hatt 7 timers dag.
 
Er desverre en hel arbeidsdag, men hu liker seg heldigvis i barnehagen. Litt vanskelig når vi går, men det går fort over.
 
Fra 5-8,5 time. Er vi begge på jobb blir det 8,5 time. Begge jobber 100%, men jeg jobber turnus med 12,5 timersvakter så jeg har mange fridager. Da har de kortere dager eller fri.
 
Ofte fra kl 0830-1500. Dvs 6,5 t
 
Stort sett fra 10-16. Så 6 timer. Noen dager kommer hun tidligere og noen dager seinere. Noen dager tar vi rett og slett fri og koser oss hjemme i stedet :)
 
Skjønner ikke hvordan dere får til så korte dager jeg... Jobber dere alle 100%?
Hei:) ja her jobber begge 100% men skift. Så vi har begge seinvakter og tidligvakter. Hans tidligvakter er ekstremt tidlige fra ca 4.30-13:) da er akkurat det litt lettere selvom selve kabalen gjerne blir vanskeligere å legge.
 
Back
Topp