Hvor i syklusen er du i dag?

CD 11. Har fortsatt en del smerter/ubehag i ene eggstokken så har bestilt undersøkelse fredag :) Slo to fluer i en smekk da jeg sikkert får vite cirka dato for eggløsning :)
 

Dette er så urettferdig :( Gråt en skvett for deg igår da jeg leste det.. Tok med rett tilbake til fortvilelsen og sorgen etter at det gikk galt her for noen måneder siden. God klem
emoji173.png
 
CD 13, el smerter men null el-slim:eek: pleier ha mye, så merker at jeg blir urolig for fruktbarheten her:sorry:
 
CD3, og drikker te som bare det i håp om tidligere EL [emoji14]
 

:Heartred Å nei, nå er jeg sint og lei meg! :sad010:smiley-angry002 Lenge siden jeg har blitt så glad for at noen andre har blitt gravide og så måtte det gå sånn! Men du kan bli gravid og det skal skje igjen denne pp'en! :smiley-angelic001
 
CD 13. Antagelig EL i begynnelsen av neste uke. Folikkel på 19 mm idag.
 
CD 14, og har begynt å teste etter EL. [emoji6] Sterkere strek i dag, så da nærmer det nok seg, ifølge beregningene mine kommer den på fredag. [emoji4]
 
På overtid med tr.. Vet veldig godt når jeg hadde el, og skulle hatt tr igår eller dagen før. Ikke positiv g-test.. hm..
 
:Heartred Å nei, nå er jeg sint og lei meg! :sad010:smiley-angry002 Lenge siden jeg har blitt så glad for at noen andre har blitt gravide og så måtte det gå sånn! Men du kan bli gravid og det skal skje igjen denne pp'en! :smiley-angelic001
emoji173.png
Ja nå håper jeg det sitter snart igjen :) og for oss begge
emoji173.png
 
CD 31 og venter fortsatt på tanta (vanligvis syklus på 25-27 dager)................

Temper du? Hvordan ser den ut isåfall? Har du testet? Kan være du hadde senere EL denne pp'n....

Selv er jeg DPO 4 nå. Og utålmodig som alltid. Denne pp'n hadde jeg ikke EL-slim som vanlig, så er også litt nervøs for at det ikke klaffet selv om vi hadde "baby dance" på akkurat rett tid. Uten slim er det vanskelig for svømmerne å nå frem....
 
Dpo 8 - blenda hvit test i går. Er fryktelig på gråten av alt om dagen [emoji85]

Uff, jeg vet, jeg blir også litt mer "skjør" i DPO-land. Kjæresten sa at det var en fordel med tempingen da, så vet han ihvertfall når han skal komme løpende med sjokolade til meg og ellers ligge lavt i terrenget :p Begynner nesten å grine av alt.
 
Temper du? Hvordan ser den ut isåfall? Har du testet? Kan være du hadde senere EL denne pp'n....

Selv er jeg DPO 4 nå. Og utålmodig som alltid. Denne pp'n hadde jeg ikke EL-slim som vanlig, så er også litt nervøs for at det ikke klaffet selv om vi hadde "baby dance" på akkurat rett tid. Uten slim er det vanskelig for svømmerne å nå frem....
Temper ja, og tempen er fortsatt høy men FF fjernet krysset i går, etter at det har stått på CD 12 - som passet bra med symptomene, selv om det kanskje kan se ut som om EL var CD 15 også. Tok senest en CB digital i går som var negativ.. Pleier vanligvis å ha sykluser på 25-27 dager..
DPO dagene er no herk - får virkelig testet tålmodigheten ja! :shifty:
IMG_1158.jpg
 
Back
Topp