Hvis det er salg på ulltøy...

Senator Malin

Elsker forumet
Og det er ca 20 igjen. Tar du med deg alt da?

Jeg bare lurer på om det er vanlig tankegang hos folk da jeg står der som en dust 2. året på rad på Ica Maxi og ser ei kjerring stå foran meg ved ulltøyet og rasker med seg alt som er. Tilogmed når jeg kommenterte det...

 
Kan ikke tenke meg at jeg skulle trenge 20 av en ting,
men om jeg hadde tenkt til å lkøpe 5 gensere og det var 5 igjen i den str jeg skulle ha hadde jeg selvfølgelig kjøpt alle, var jo det jeg kom for :)
 


Babelle skrev:
Kan ikke tenke meg at jeg skulle trenge 20 av en ting,
men om jeg hadde tenkt til å lkøpe 5 gensere og det var 5 igjen i den str jeg skulle ha hadde jeg selvfølgelig kjøpt alle, var jo det jeg kom for :)


Signerer denne.
 
Nei vet du hva, det hadde jeg faktisk ikkje turd og gjøre... Jeg hadde blitt utrolig flau rett og slett!!! Ikke om jeg stod der alene vel og merke... Men om det kom en like bak meg som tydelig også var interresert og tom kommenterte det... Nei det hadde jeg ikkje gjort...
 
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.
 
Nei ifølge mitt skamvett så kjøper man etter hvor mye det er igjen og etter behov...
Når det gjelder klær til barna så kjøper jeg den str de trenger NÅ.
Mulig jeg hadde kjøpt et ekstra sett i str over dersom jeg hadde baby.
Det blir da alltids salg igjen.
Grådigheten min overgår nok aldri skamvettet.

 
NEI - jeg handlet med meg et par trøyer og en longs til jenta mi, og da er behovet for årets "ullsesong" dekket og vell så det med det hun allerede har.

Fatter ikke at de som hamstrer faktisk har behov for alt det - tåpelig. (Kanskje det dukker opp på Finn.no)
 
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde hatt behov for. Og jeg hadde nok ikke hatt behov for 20 ting da, men kanskje 4.  :P

På salg er det førstemann til mølla, og folk kan ikke bli sur fordi en kunde forann seg kjøpte siste rest av det en selv ville ha.. Slik er salg..

Jeg bruker ikke å dra på salg, nettopp pga kaoset og at en aldri finner det en vil ha der likevell...
 
Hvis det er 20 igjen hadde jeg aldri i verden kjøpt alle.  Aldri!

Men 6 pakker, tja kanskje.
 


FancyPants skrev:


Babelle skrev:
Kan ikke tenke meg at jeg skulle trenge 20 av en ting,
men om jeg hadde tenkt til å lkøpe 5 gensere og det var 5 igjen i den str jeg skulle ha hadde jeg selvfølgelig kjøpt alle, var jo det jeg kom for :)


Signerer denne.


signerer, ja!
 


Kleo79 skrev:
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.



Samme her! Kjøper gjerne noen str større enn behovet er også, hvis det er et godt tilbud.
 
Kanskje hun fikk i oppdrag av venner å kjøpe for de og? Jeg hadde nok ikke kjøpt 20, men kunne fint tatt de 6 siste om vi hadde behov for det. 
 


Kleo79 skrev:
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.



 


Leah`s mamma skrev:
Nei vet du hva, det hadde jeg faktisk ikkje turd og gjøre... Jeg hadde blitt utrolig flau rett og slett!!! Ikke om jeg stod der alene vel og merke... Men om det kom en like bak meg som tydelig også var interresert og tom kommenterte det... Nei det hadde jeg ikkje gjort...



samme her...
 
Jeg hadde kjøpt det jeg ville ha. Det er snart jul, og ull er gull å gi bort. Hadde nok kjøpt rubbel og bit om jeg hadde hatt penger til det, og jeg kunne fått bruk for alt. Sorry, men som det ble sagt over her, salg er salg og førstemann til mølla. Hadde nok blitt irritert selv om noen forran hadde kjøpt alt, men that's life. Hadde gjort det samme selv.
 


*Tullingen* skrev:


Kleo79 skrev:
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.





 


Kleo79 skrev:
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.



 


*LillMi* skrev:


Kleo79 skrev:
Jeg hadde kjøpt det jeg hadde behov for, uansett hvor mye det var eller hvor mange som var bak meg i køen.



Samme her! Kjøper gjerne noen str større enn behovet er også, hvis det er et godt tilbud.


Hadde gjort det samme. Jeg gir bort veldig mye til veldedighet hvert år, kjøpte f.eks nesten 200 esker vaskemiddel her om dagen som var "utgående vare". Når butikken ikke skilter med "maks per kunde" er det førstemann til mølla som gjelder. 
 
Back
Topp