Hvis det er salg på ulltøy...

Dette må være det merkeligste jeg har lest her inne noengang.. Er det meningen man skal ha dårlig samvittighet om man går på salg pga alle de som kommer etter og ikke finner den/de tingene jeg har kjøpt?? Det er det merkeligste.. Er det salg så er det jo first come first serve - hva er urettferdig med det? Vil man ha noe så må man jo pent møte opp tidligst mulig da... Eller skal man virkelig tenke - "nei, jeg kan ikke ta den for tenk om det er en annen mamma som vil ha akkurat den"... Uavhengig av om man kjøper mye eller lite så er et salg et salg - hadde det liksom vært greit om den personen hi snakker om hadde "grabbet alt" når det var fullpris???

Jeg går på salg og kjøper det jeg trenger eller vil ha - så får alle andre gjøre det samme.. Om det da er tomt når jeg kommer så er det min egen feil som ikke kom før (evt butikkens feil om de annonserer storsalg men bare har et fåtall varer - men det blir jo en heeeelt annen diskusjon..)..... Får da være måte på hvilke hensyn man skal ta....
 


Senator Malin skrev:
Jøss... Visste ikke det fantes så mange ego mennesker her inne



Nordmenn blir bare mer egoistiske for hver dag som går.
 


giggsy skrev:


Senator Malin skrev:
Jøss... Visste ikke det fantes så mange ego mennesker her inne



Nordmenn blir bare mer egoistiske for hver dag som går.


Meningsløs påstand uten noe særlig hold, på linje med "alt var så mye bedre før i tiden". Lurer fortsatt på hvordan i all verden noen klarer å koble dette opp mot nasjonalitet. Som om nordmenn er de eneste som handler på salg, og som om alle nordmenn får meltdown når de kommer over et tilbud.
 
det er jo en mulighet for at hun har mange barn? min mor har 9 barn, og da er ikke 20 ullplagg så himla mye, itilleg til 4 barnebarn og en haug med nevøer og nieser!
 
Back
Topp