Hvilken vogn skal dere ha ?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
Her i huset har vi vært kjempefornøyd med TFK joggester twist... :) 3,5 åringen kan sitte i den fortsatt!! Så den blir helt klart tatt i bruk til lillebror som kommer også :)
 
Emmaljunga edge duo med Duo S-chassi :)
 
Har ikke kjøpt ennå. Skal kjøpe en BabyMerc.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    59,1 KB · Visninger: 69
Vi har kjøpt Emmaljunga edge duo med classic understell! En stor, stabil vogn som skal være god i terreng og i snø. Kjøpte den i Sverige! Anbefaler dem som bor i nærheten av grensen å kjøpe vogn der. Sparer litt :)
 
Svart simo kombi 2009 modell :)
 
Syntes det er så VANSKELIG at jeg nesten ikke tør tenke på det! Heldigvis har min kjære en søster som hjelper meg og sender linker hehe. Fordi jeg kjenner jeg får feber og utslett bare av å tenke på vogn. Fikk helt Klaus på butikken i Sverige. Hjelpes. Omringet av et hav av vogner.
 
Lys brun simo duo vogn, hadde den til storebror, og skal nå bruke den til lillesøster :)
Super fornøyd med vogna.
 
Vi har bebeconfort sin, 3 hjuling så den er lett å manøvrere, og store lufthjul som gjør at den har vert kjempe god i litt ulendt terreng. Bagen kan brukes i bil med egne fester og har belter inni, det var veldig greit da hun var baby og den har kommet veldig godt ut i kollisjonstester :)) Kjempe fornøyd.

Den går vi for også, fantastisk vogn!! Kan ikke fatte og begripe hvorfor ikke flere forhandlere tar den inn! Vi har kjøpt vår brukt. Mangler egentlig base til bilsetet, men tenker at vi kommer til å bruke bagen så lenge at perioden med bilsetet ut og inn av bilen blir såpass kort at vi overlever uten base. Men om vi skulle bli desperate etter en base, vet du om en forhandler? Har forstått at de kun selges i Bergen og på Vestlandet..?
 
Tr
Den går vi for også, fantastisk vogn!! Kan ikke fatte og begripe hvorfor ikke flere forhandlere tar den inn! Vi har kjøpt vår brukt. Mangler egentlig base til bilsetet, men tenker at vi kommer til å bruke bagen så lenge at perioden med bilsetet ut og inn av bilen blir såpass kort at vi overlever uten base. Men om vi skulle bli desperate etter en base, vet du om en forhandler? Har forstått at de kun selges i Bergen og på Vestlandet..?
Jeg ELSKET at jeg bare kunne bruke bagen på vognen og tror nok ikke dere kommer til å savne setet, annet enn hvis det skal være flere med i bilen. Vi har maxicosi setet (kjøpte det brukt) så har ikke erfaring med bebeconfort sitt, og vet ikke noe om base desverre.. Vi har ikke tatt med setet annet enn hvis vi skulle ha den i en annen bil, og da tar vi ikke med basen uansett.. tror dere overlever fint uten hvis dere er innstillt på det.
 
Back
Topp