Hvilken vogn skal dere ha ?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere bestemt dere for vogn til den lille ?
 
Kjøpte ei veldig fint brukt Simo kombi 2007 modell i sort. Stor bagdel og gode, store
luft dekk - så vi kan farte vinterstid :)
 
Her blir det mest sannsynlig en Emmaljunga City Nitro. Bor på vestlandet, så det er svært sjelden at det kommer mye snø, og kommer det så ligger det bare noen få dager før det forsvinner igjen, så jeg tror det kan fungere greit for oss.
 
Kjøpt brukt emmaljunga edge duo. :) veldig fornøyd:)
 
Har kjøpt city select, pga en turbo av en storebror som da må spennes fast hver gang vi er ute av huset :p. Og at denne vogna kan gjøres om fra enkel til dobbel så lett som ingenting :)
 
Vi har bebeconfort sin, 3 hjuling så den er lett å manøvrere, og store lufthjul som gjør at den har vert kjempe god i litt ulendt terreng. Bagen kan brukes i bil med egne fester og har belter inni, det var veldig greit da hun var baby og den har kommet veldig godt ut i kollisjonstester :)) Kjempe fornøyd.
 
Emmaljunga edge duo blir det nok her :)
 
Her blir det fremdeles emmaljunga city cross, og en liten Quinny sportsvogn til sommeren.
 
Har en svart Simo kombivogn, ny i 2007, som er brukt til våre 2 barn.
Skal bruke den nå også, koselig å kunne bruke samme vogn som de vordende storesøsken brukte. :)
Og jeg er superfornøyd med den vognen! :)
 
Siden jeg bor midt i sentrum, og ikke trenger å ta noe spesielt hensyn til terreng og andre vanskelige underlag, så har jeg kjøpt meg ei ekte vintage Simo-vogn som jeg ikke kan vente med til å bruke!

vogn.jpg

Så må jeg selvfølgelig kjøpe ei sportsvogn etterhvert. :)
 
A
Siden jeg bor midt i sentrum, og ikke trenger å ta noe spesielt hensyn til terreng og andre vanskelige underlag, så har jeg kjøpt meg ei ekte vintage Simo-vogn som jeg ikke kan vente med til å bruke!

(..)

Så må jeg selvfølgelig kjøpe ei sportsvogn etterhvert. :)

Akk den var lekker!

Her blir det enten en Urban Jungle Mountain Buggy eller den nye Brio Smile. Var innom og kikket på sistnevnte på Babyshop på torsdag som var, og den var så praktisk! Men ikke like fin som M.B. Særlig fordi jeg så gjerne vil ha en grå vogn, og Brio Smile kommer i enten lilla, blågrønn, brun eller svart :/

Meeen, man kan snu sportsdelen på Brio Smile- og det er jo aberet med M.B. Aberet med Brio Smile er at man bare kan bruke sportsvogndelen til barnet kun veier 15 kilo :/
 
Har kjøpt brukt Emmaljunga Edge duo :)
 
Kommer til å kjøpe emmaljuga city cross med supreme baggen. Må ta høyde for 5 mnd med snø her i Lillestrøm!
 
Siden jeg bor midt i sentrum, og ikke trenger å ta noe spesielt hensyn til terreng og andre vanskelige underlag, så har jeg kjøpt meg ei ekte vintage Simo-vogn som jeg ikke kan vente med til å bruke!

Den har jeg også silket på.. sukk. Heldiggris! :) Den er lekker!
 
Back
Topp