Hvilken vogn skal dere ha ?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
Babyjoggee city elite
 
Jeg har simo kombi (er det det den heter? :p)


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
J
Har du erfaring med denne??? Jeg er vogn frustrert og står foreløpig mellom denne, tfk og urban jungle. Hadde ikke sett på denne engang før jeg var på babyshop i går og de anbefalte den der....
Jeg har ikke erfaring med den selv men jeg har sett veldig mange andre som har den. Har så vidt prøvd å kjøre den i bhg der jeg jobber og synes den virker lett å manøvrere.... Ikke veldig utfyllende svar men..
 
Har vært på babyshop og bestilt meg en emmaljunga nitro i stoffet capri brown. Gleder meg masse til å få den i hus! :)
 
Vi kjøpte Teutonia Mistral med lufthjul til storebror i 2008. Begge våre gutter har brukt den og vi kommer til å bruke den til 3.mann også. Superfornøyd med vogna, men tror Mistral er gått ut nå. Da kalesjen var litt falmet fikk jeg ny spesialsydd tilsendt fra Teutonia i Tyskland til en veldig billig penge og vogna er som ny :happy119
 
Vi kjøpte ny emmaljunga edge duo i 2008 da vi ventet nummer to, så vi skal bruke den denne gangen også. Kjempefornøyd med den vogna, og gleeeeder meg til å putte ny baby oppi der igjen :)
 
Noen som vet hvor jeg kan få tak i søskenbrett (eller hva det heter) til bebeconfort?
 
Noen som vet om nettsider eller butikker som selger bagkant til simo kombi?
Helst med litt mønster eller flere enn bare 1 enkel farge :)
 
Vi har kjøpt Bugaboo cameleon 2012 modell :) Den var veldig lett og tok liten plass i bilen, noe som passer veldig bra når vi også har en hund vi skal ha plass til.
 
Tr
Jeg ELSKET at jeg bare kunne bruke bagen på vognen og tror nok ikke dere kommer til å savne setet, annet enn hvis det skal være flere med i bilen. Vi har maxicosi setet (kjøpte det brukt) så har ikke erfaring med bebeconfort sitt, og vet ikke noe om base desverre.. Vi har ikke tatt med setet annet enn hvis vi skulle ha den i en annen bil, og da tar vi ikke med basen uansett.. tror dere overlever fint uten hvis dere er innstillt på det.


Liker!!! Gleder meg til å bruke den, og gleder meg til å kjøre langt uten å bekymre meg for den lille, myke ryggen :)
 
Jeg har en emmaljunga mondial fra lillemor, kjøpte den i 11, men trur jeg selger den å kjøper en cross!
 
Nå står det plutselig en Simo kombi i stua mi. Har vært den jeg har hatt lyst på fra første gang jeg så på barnevogner. Love it!
 
Back
Topp