Hvem er igjen?

Er sååå lei av å vente på baby :p
Er også lei :p har hatt permisjon i 2 uker, og vært sykmeldt en uke før det. Grenser for hvor lenge det er gøy med baking og tv-serier. Nå syns jeg hun kan komme snart! Men enda 5 dager til termin, så kan jo hende man må vente et par uker til.. Når har du termin?
 
I dag er en av tre termindatoer, men tror nok den om seks dager blir mer i tråd med virkeligheten. I helga har jeg vært full av energi, og vi har farta rundt og vært i bursdag, kafé, gått tur, vært på kino og i dag vært på høstmarked. Men nå er jeg ganske skutt, og tror ikke det blir så mange byturene i dagene som kommer.
 
Ruger fortsatt og må vel belage meg på å vente lutt til.Termin siste oktoberdag! 13 dager igjen.
 
Termin den 21., men sikker på at jeg må gå over.. Mye vonde kynnere, men det dabber av aaaaalt for fort! Gikk 6 dager over sist... De lengste 6 dagene i hele mitt liv! :p
 
Termin 28. Endel kynnere, men ikke så det er ubehagelig. Men har jo enda en stund til termin og 70% førstegangsfødende går over. Så stresser ikke enda akkurat :)
 
Back
Topp