Hvem er igjen?

Ruger ennå:) termin 8 oktober, og har på følelsen at ho koser seg så inni der at det blir overtid her og. Kynnerne blir sterkere og sterkere og mensmurring har kommet nå. Slimproppen har jeg ikke sett noe til. Jeg er såpass engstelig for fødslen at hodet mitt trenger dagene til terminen på å prøve å forberede meg psykisk. Men på en annen side tenker jeg at søren heller, kanskje like greit å få det gjennomført. Gleder meg grulig til "dette" er over, jeg har klart det og får møte jenta mi:)
 
Termin i morra, men er ikke moden i det hele tatt. Blir uansett overrasket dersom det skjer noe før jeg er en del på overtid.
 
17 dager til termin her, er 38+0 i dag :) hatt litt av og på maserier de siste dagene, men ellers ingen skikkelige tegn på nærstående fødsel.
 
Artig å se at det fortsatt er flere igjen da :) min menstermin er 20.10 og ultermin er 3.11, så spent på hvilken som stemmer :hilarious:
 
Min mens termin er 7 oktober og ul termin 13.oktober! Har dette noe å si altså? Trodde det bare var en termin jeg. Hvilken er mest sannsynlig?
Ja tror de tar hensyn til ul terminen ved eventuell igangsetting. Med første hadde jeg mens termin 3 sept og ul 4 sept. Men kom 2 uker før :)
 
Termin 16 oktober, så ruger enda ;)
 
Har hatt en del maserier idag ;) og jammen meg en del av slimproppen kom også...har termin på mandag...sist så kom slimproppen 2 dager før fødsel,håper på noe av det samme nå også :)
 
Har termin 17 oktober, men kjenner at han kan komme snart, han har festet seg, masse nedpress de siste dagene, samt murringer, så spent på om han kommer snart :)
 
Jeg har termin om to dager, 4.oktober! Er veldig spent nå, sliter med å sove ordentlig de siste nettene fordi jeg er så spent på om noe plutselig vil skje. Det er jo dumt siden det er nå jeg skal samle krefter. Har kjent litt murringer om natten, og slimer litt nå. Ellers sank magen ytterligere forigårs kveld, er helt bløt på toppen nå. Men var hos jordmor i går og hun har ikke festet seg enda. Føler det vil skje noe snart, men mamma gikk en uke over termin med første, så kan sikkert fortsatt gå litt tid og...
 
Back
Topp