Hvem er igjen?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Synes så mange barn har blitt født før termin :) er det igjen noen rugere her? ;)
 
Åjada! :p
5 dager igjen til termin her...og ruger enda ;)
 
Jess! Vi holder ut ennå! :) Termin 24.oktober her, så er fortsatt en god stund igjen. Men innrømmer at jeg er misunnelig på de som har fått allerede når jeg ser alle de nydelige bildene på fødelisten :) her er det nå ingen tegn til at noe skjer med det første, så er bare å fo
smiley-excited001.gif
rtsette og ruge og nyte sparkene i magen :)
 
Jeg er også igjen... Termin den 21. At så 3 uker igjen .. Føles som en evighet og samtidig ikke. Kjenner virkelig at kroppen er fødeklar og jeg er lei. Ønsker å være den mammaen jeg var før til 2 åringen min:)
 
Har en følelse på at jeg skal få novemberbarn, typisk min flaks. Men jeg krysser fingrene for at første termin stemmer og ikke den som er over to uker senere. Vil bare få ut lillegutt <3
 
Ingen tegn til at noe skal starte enda her, termin 26. :)
 
Jada! :) 2 dager på overtid. Regnet egentlig med oktoberbaby, selv med termin 28.09, ettersom jeg har gått 6 dager over med de to første barna...
 
Termin 9.oktober og er allerede VELDIG utålmodig... Føler at alle jeg vet om med termin etter meg, har fått. Blir sikkert maks overtid på meg da.
 
Termin om 13 dager. Har sterke kynnere + mensensmerter og slimproppen gikk for en uke siden. Men føler på meg at dette kan ta sin tid for det!
 
4 lange uker til termin her, så jeg kommer til å være så lei av å lese om fødsler osv når det er min tur :p
 
Back
Topp