Hva tenker du om folk

Jeg har fortsatt julegardiner på kjøkkenet fordi jeg ikke har fått kjøpt nye gardiner enda. Og julestjernen er der fortsatt fordi jeg ikke har tatt ned fordi gardinene fortsatt er oppe.

Da er vi visst late sløvinger :p evt så har vi et liv utenfor huset også :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jula skal jo tradisjonelt sett ned 13. eller 20. dag jul, så alle dere som hiver den ut ved nyttår er like "feil" som de som har det oppe enda.

Og lysene ute ser jeg ikke på som julepynt engang.

Men den meters høye nissekona vi hadde på trappa til sist uke, det var sløvhet. "den der må inn" sa jeg når vi gikk ut. Hjem med unger og hendene fulle ble den oversett, gang på gang
 
Tenker ikke så mye over det :) de er vel glad i jula da. Eller så bare utsetter de det :p
 
Jeg tenker ofte at jeg håper alt er bra. At noen har blitt syke. Men tenker at de får gjøre som de vil når alt er bra.
 
Ikke alle julelys, nei ;)

Sant nok, men våre er. Derav at det ikke er det som blakker oss akkurat, at de henger oppe enda. De tas ned snart, men et par mnd med ledlys ute tåler økonomien ;) Også er det jo fint når det er mørkt og dessuten snø og vinter
 
Tenker at de er svimete mennesker som ikke bryr seg eller gidder.
Eller hva med "fikk en baby i jula, barn 1 akkurat ferdig med vannkopper da, barn to fikk vannkopper i romjula og barn tre fikk vannkopper omtrent da jula burde vært tatt ned, men barn 3 var altså babyen og mor og baby ble innlagt på isolat på sykehuset og vips så var ikke egentlig det å ta ned julegardinene det far i huset prioriterte" ? Man kan vel si at ja, vi gadd ikke bry oss om julegardinene akkurat der og da, det var nok å få logistikken til å gå opp med to som skulle på på skole og bhg og meg og babyen som altså var innlagt.

Reel historie fra her i huset i år ja. Vel, stjerna og de syvarmede og nissene (utenom den på trappa) fikk vi vekk sånn i overgangen mellom vannkoppene til barn 2 og barn 3, men julegardiner (og diger nissekone på trappa) hadde vi altså lenger enn til 20. dag jul. Begge deler borte nå da, men lysene ute der enda da.

Det er ikke alltid at man er helt svimete fordi om man ikke prioriterer det akkurat den dagen det skal ned.
 
Eller hva med "fikk en baby i jula, barn 1 akkurat ferdig med vannkopper da, barn to fikk vannkopper i romjula og barn tre fikk vannkopper omtrent da jula burde vært tatt ned, men barn 3 var altså babyen og mor og baby ble innlagt på isolat på sykehuset og vips så var ikke egentlig det å ta ned julegardinene det far i huset prioriterte" ? Man kan vel si at ja, vi gadd ikke bry oss om julegardinene akkurat der og da, det var nok å få logistikken til å gå opp med to som skulle på på skole og bhg og meg og babyen som altså var innlagt.

Reel historie fra her i huset i år ja. Vel, stjerna og de syvarmede og nissene (utenom den på trappa) fikk vi vekk sånn i overgangen mellom vannkoppene til barn 2 og barn 3, men julegardiner (og diger nissekone på trappa) hadde vi altså lenger enn til 20. dag jul. Begge deler borte nå da, men lysene ute der enda da.

Det er ikke alltid at man er helt svimete fordi om man ikke prioriterer det akkurat den dagen det skal ned.

Jeg liker ikke situasjonen din, men det er et oppvekkende svar til slike kommentarer :)

Haha, så sløvt av dere å ikke rydde kort jula når det passer andre :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sant nok, men våre er. Derav at det ikke er det som blakker oss akkurat, at de henger oppe enda. De tas ned snart, men et par mnd med ledlys ute tåler økonomien ;) Også er det jo fint når det er mørkt og dessuten snø og vinter
Skjønner, men nå var ikke tankene mine rettet mot deg. Du trenger ikke forsvare deg, du får ta ned pynten når du selv ønsker og har tid :)
 
At de er enten rimelig spesielle, voldsomt late eller bare ikke er hjemme :p
 
Eller hva med "fikk en baby i jula, barn 1 akkurat ferdig med vannkopper da, barn to fikk vannkopper i romjula og barn tre fikk vannkopper omtrent da jula burde vært tatt ned, men barn 3 var altså babyen og mor og baby ble innlagt på isolat på sykehuset og vips så var ikke egentlig det å ta ned julegardinene det far i huset prioriterte" ? Man kan vel si at ja, vi gadd ikke bry oss om julegardinene akkurat der og da, det var nok å få logistikken til å gå opp med to som skulle på på skole og bhg og meg og babyen som altså var innlagt.

Reel historie fra her i huset i år ja. Vel, stjerna og de syvarmede og nissene (utenom den på trappa) fikk vi vekk sånn i overgangen mellom vannkoppene til barn 2 og barn 3, men julegardiner (og diger nissekone på trappa) hadde vi altså lenger enn til 20. dag jul. Begge deler borte nå da, men lysene ute der enda da.

Det er ikke alltid at man er helt svimete fordi om man ikke prioriterer det akkurat den dagen det skal ned.
Nettopp man kan ikke vite hva som er grunnen til at det ikke blir tatt ned så å si til barna at noen er late pga det blir helt feil
 
Back
Topp