Hva tenker du om folk

At de er glad i jula. :)
 
Haha julepynten ble gjemt bort nyttårshelga. Da var jeg drittlei. Men stjerna og gardiner fikk henge ei uke til.
Det er litt sløvt å enda ha det oppe. Dra nå ut kontakten i allefall så det ikke syns :D
 
Har fått ut pynten, men har to julestjerner ennå, tenkte å se hvor lenge jeg klarer holde liv i dem, pleier å visne etter to uker, så dette er rekord:D
 
Jeg tenker bare; "Åh, de har enda julepynt oppe, de". Noe mer tenker ofte ikke.. Evt så tenker jeg bare på de ulike grunnene til at folk enda har de oppe. F.eks at vintermørket er så dystert uten pene lys, noen er kanskje litt late, at noen virkelig elsker ha oppe pynten sin - eller kanskje det huset er "hytta" til noen, også har de ikke vært der enda i år?
 
At de har glemt eller ikke giddet å pakke det vekk
 
Jeg har så mange andre ting å bry hodet med ;) oppdaget at jeg hadde julegardiner på kjøkkenet enda, i går :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tenker ingenting.
 
At de er veldig trege! Syntes ikke julepynt skal henge oppe i 2-3 mnd. Da blir det ikke så koselig... Og magisk...
 
Jeg har så mange andre ting å bry hodet med ;) oppdaget at jeg hadde julegardiner på kjøkkenet enda, i går :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Stemmer det, jeg har ikke fått skiftet kappen over kjøkkenvinduene... Den er bare rød, så lyser ikke jul lang vei, men det blir jo feil. :p
 
Ikke noe jeg bryr meg med. :) Lys ute synes jeg er koselig i denne mørke tiden.
 
Lys ute har vi. Vinter. Tar det sikkert ned snart. Men det er mørkt ute og snø og fint med lys.

Mellomste har julepynt på rommet sitt også. Alt står bak gardinene, så jeg har glemt at hun har det der, egentlig. Oppdaget det en kveld, vi får ta det nå i helga.
 
Utelysene henger oppe men er ikke skrudd på lengre.
Julegardinene er ikke tatt ned enda men alt annet er satt på loftet. Har rett og slett ikke hatt tid enda.
 
Jeg klarer ikke la være å tenke at de er skikkelig sløve... Jeg mener, hvor lang tid tar det å fiske ned den stjerna?? Huff, må skjerpe meg, dere andre hadde litt hyggeligere tanker :p

Haha, tenker det samme :p sløvt!
 
Har julelysene ute enda, og syns det er veldig flaut. . Men, siden vi har tatt av bordkledningen har vi ingenting å feste utelysene i, så da har vi julelysene oppe enda, så vi får litt lys
 
Back
Topp