Hva tenker du om folk

At jula varer helt til påske?
Bokstavlig talt for enkelte :p
 
bryr meg ikke... Mora til venninna mi har det oppe til langt ute i februar..
 
At de kanskje er ekstra glad i lys i mørketida? =)
 
At de har glemt at det ikke er jul lenger? :p Syns det er litt merkelig, men bryr meg ikke så veldig.
 
Tenker ikke over det.
 
Jeg klarer ikke la være å tenke at de er skikkelig sløve... Jeg mener, hvor lang tid tar det å fiske ned den stjerna?? Huff, må skjerpe meg, dere andre hadde litt hyggeligere tanker :p
 
Samma for meg! Men det skjer ikke hjemme hos oss for å so det sånn.. julen er koselig å ta fram og deilig å få ut!:D
 
Jeg klarer ikke la være å tenke at de er skikkelig sløve... Jeg mener, hvor lang tid tar det å fiske ned den stjerna?? Huff, må skjerpe meg, dere andre hadde litt hyggeligere tanker :p

Hehe. Jeg fatter bare ikke at de ikke blir lei. All julepynten må bort første nyttårsdag her!
 
Tenker ikke så mye over det.
I barnehagen har de derimot "gavebånd" over døra, juletre og div julepynt fortsatt, de føler jeg er late :p
 
Jeg tenker at de sikkert har viktigere ting å gjøre og at det derfor ikke blir prioritert :) Jeg kan være slik selv, at jeg drøyer enkelte ting til jeg blir heeelt nødt til å ordne det :p
 
Samme her! Elsker julen, men etter at nyttårsaften er over synes jeg alt av julepynt er skikkelig ukoselig...

Jepp! Jeg er skitlei, rett og slett, og vil ha alt til normalen. ;) Så kommer påske og da er det koselig å legge på gule løpere. Gidder ikke ha julepynt framme til da, nei!
 
Vi har utebelysningen på enda :D Er jo så mørkt og trist, så koselig med lys ute:)

Det har vi og :) synes det er koselig med lys ute og ser flere i feltet har ulik belysning ute enda :)
 
Back
Topp