Hva har dere spist i dag?

det viktigste: deilig namnam sushi [emoji173][emoji173][emoji173][emoji7]
 
Ingenting!! Haha. Sitter enda å venter på å ta fastende blodprøver og antistoff prøve :)
 
To knekkebrød med servelat til frokost,
Jordbær/rabarbra kesam med friske blåbær til lunsj,
En dream yoghurtis med sitronsorbet til etter-lunsj :p
 
To knekkebrød med servelat til frokost,
Jordbær/rabarbra kesam med friske blåbær til lunsj,
En dream yoghurtis med sitronsorbet til etter-lunsj :p
Allerede? Hvor tidlig oppe var du i dag? Må forresten skryte av yrket ditt og mange flinke folk der, altså! Var borti de i helgen!! :)
 
Jeg har spist en kanelsnurr og drukket en iskaffe. Fredagsfrokosten sin. kremt. *gjemme seg*
 
Jeg klarer ikke noe særlig vanlig trakte kaffe lengre, men har skikkelig dilla på tine sin is-kaffe. Noen her som vet hvor mange man kan drikke om dagen?
 
Jeg klarer ikke noe særlig vanlig trakte kaffe lengre, men har skikkelig dilla på tine sin is-kaffe. Noen her som vet hvor mange man kan drikke om dagen?

Jeg vet ikke akkurat den, men jeg drikker en enkel fra Kaffebrenneriet. Klarer heller ikke traktekaffe for tiden. Jeg vet ikke helt hvor mye koffein det er i tine sin, men jeg mener å huske at jeg regnet ut at to espresso om dagen er innafor, akkurat som to kopper traktekaffe (mer koffein i espresso pr dl, men de er mindre). Men med 1 så kan jeg ta et glass cola om kvelden hvis jeg føler for det. Jeg tror forresten Tine sine har forskjellige innhold, for noen av de er vel 3 x espresso?
 
Jeg drikker den som heter cappuccino, står bare at den inneholder 30% kaffe, men ingenting om hvor mye espresso som er i den. Får holde meg til maks to om dagen.
 
Back
Topp