Hva har dere spist i dag?

Denne typen vet jeg u hvertfall :)

32f5dd52af596c025443a0ff56e42be0.jpg
Takk [emoji9]
 
Frokost: solfrokost- blanding
Lunsj: smoothie og rundstykke med ost og skinke

Hvis noen har gode forslag til middag, så er det bare å rope ut![emoji16] har funnet ut at mat som er "flat" i smaken er et must for å unngå kvalme, men fantasien til å komme opp med alternativer er ikke så veldig tilstedeværende[emoji13]
 
Sliter med å finne på middag selv i dag. Vi har egentlig plan om mexikansk gryte, men dey frister SÅ ikke!
 
Matrutinene er blitt veldig avkortet for tiden, så det blir stort sett bare 2 måltider om dagen. Nå har jeg spist/drukket smoothie til frokost, og så skal vi ut og spise i kveld. Jeg har store planer om indrefilet med rødvinssaus og pommes anna [emoji173]
 
Matrutinene er blitt veldig avkortet for tiden, så det blir stort sett bare 2 måltider om dagen. Nå har jeg spist/drukket smoothie til frokost, og så skal vi ut og spise i kveld. Jeg har store planer om indrefilet med rødvinssaus og pommes anna [emoji173]

Det hørtes bare så nydelig ut![emoji7] tydelig craving på kjøtt her i dag[emoji12]
 
2 skiver grov brød med jordbær til frokost og 2 polarbrød med ost til lunsj :)
 
- Weetabix med en banan
- To knekkebrød med makrell i tomat
- To knekkebrød med kremost

Gleder meg til middag nå :)
 
Idag var jeg spist rundstykke med ost til frokost og lunsj og så en appelsin til mellommåltid. Gleder meg til middag med ho mor, for der får jeg servert kylling i osteform med potetgull og fløtegratinerte poteter [emoji7]
 
Frokost: yoghurt med frukt og honning! Pannekake med nutella og en deilig sjokoladecroissant.
Lunsj: vårruller og thai curry suppe.
Gleder meg allerede til middag!
 
Frokost: to skiver grovbrød med blåbærsyltetøy og kaviar

Lunsj: 3 knekkebrød med brunost, italiensk salat og leverpostei

Middag: Mc Donalds chicken Salsa [emoji85]

Ut over kvelden blir det nok litt frukt og kanskje noe godt [emoji5]
 
Frokost: brødskive med egg
Lunsj: nøttebar
Middag: kylling chop suey
Lollipop is til dessert. Og blir nok å spise litt frukt til kvelds.
 
I dag har jeg skikkelig lyst på hjemmelagde kjøttboller med brun saus, ertestuing, poteter og masse tyttebærsyltetøy til middag....:rolleyes: Merkelig hvordan man kan gå fra å være kvalm pga matlukt på jobb, til bare å kjenne man er skikkelig sulten i neste sekund..:wideyed::p
 
Ble ingen frokost for ble så utrolig svimmel og dårlig.

- Knekkebrød med hvitost og agurk
- Byggryns youghurt
- Vaffel
- Tomatsuppe med skive
- Enda en vaffel :happy:
 
Ostesmørbrød til frokost.
Pølse i brød/m stappe i bilen på vei hit og dit.
Pannekaker til middag [emoji7]
 
Rundstk med brunost og syltetøy, rugsprø med jarlsberg, kiwi, McDonalds til middag :angelic:
 
Back
Topp