Hva har dere spist i dag?

Her har det blitt:
2 små rundstykker- ett med ost og et med syltetøy
En halv croissant
Spaghetti med ost og ketchup
Appelsin, 1/2 eple, et par pærebiter og noen druer
2 små pizzastykker
Det var vel det
 
Pytt i panne med et speilegg og sjokomelk :joyful:

Det er alt jeg har rukket å spise i dag. Har vært så travelt på jobb i dag at bortsett fra en 10 minutters svipptur for mat innom stasjonen har vi kjørt utrykning non stop i 14 timer i dag. :schocked028
Det hørtes fryktelig slitsomt ut!:eek:
Høres ut som det er på tide å opparbeide seg et matlager i utrykningsbilen så du kan få i deg noe mellom slagene!:D
 
Ikke sant!:p pleier å være flink til å ha en nøttepose etc i lomma, men var litt dårlig forberedt i dag :rolleyes:
Hehe, noen ganger rekker man ikke være forberedt rett og slett!:p Men synes jo det er beundringsverdig at du fortsatt står på beina, og ikke har hugget hodet av noen i løpet av alle disse timene:wacky: jeg mistenker at jeg selv nok hadde vært ganske så mannevond etter så mange timer uten mat:android::hilarious:
 
I dag har det blitt (så langt):
En rista brødskive med smør
En liten skål med risengrynsgrøt (uten sukker og kanel)
En kopp kakao (hjalp med kaffetørsten [emoji87])

Gleder meg til lunsj! Da skal jeg lage tomatsuppe med makkaroni og kokt egg [emoji7][emoji7]
 
Ååå, tomatsuppe hørtes godt ut!
I dag har jeg spist 2 knekkebrød med brunost. Godt å kjenne at matlysten er tilbake, men nå må jeg passe på å ikke spise fordi jeg kjeder meg [emoji14]
 
Så langt har jeg spist 2 brødskiver med leverpostei til frokost og så en ostebaguett til lunsj.
 
En yoghurt med granola og to brødskiver med ost og skinke så langt i dag.
 
Kan legge til risgrøt, et eple og en appelsin
 
Frokost: 2 skiver loff, ett egg
Lunsj: 2 skiver loff, ett egg, et eple
Mellommål: en særdeles usunn yoghurt med sjokolade
Middag: tacoskjell med karbonadedeig, ost, agurk, tomat, løk, tomat og avokado

I dag har jeg vært sulten HELE tiden! (Har sikkert noe med loffen å gjøre, men tenker at loff er bedre enn ingenting, så da blir det det)
 
Knekkebrød med gulost til frokost,
Salat til lunsj
Så holder jeg på å lage hjemmelaget pizza til kvelds når sambis kommer hjem fra jobb :hungry:
 
bfc73d69e6a32ada5d34a96537accc4a.jpg


Ristet polarbrød med mozzarella tomat salt pepper og persille I mangel av basilikum [emoji39] beste jeg har smakt på evigheter [emoji7]
 
-havregryn
-2 vafler
-cashewnøtter
-pizza
-mangois
 
*kremt*

I dag var all matlyst sporløst forsvunnet igjen, så det ble Honnikorn til frokost og saltstenger til middag...
 
Frokost: brødskive med hvitost
Lunsj: pizza og en fantastisk god salat
Middag: karbonade med brunsaus, potet, gulrøtter og brokkoli
Og nå i kveld pære og appelsin
 
Back
Topp