Hva gjør du på, utenom å skravle?

Jeg har akkurat lagt vesla, og besøket dro hjem for litt siden. Nå sitter jeg og gjør ingenting, lurer på å flytte meg til TV'en med litt potetgull snart...
 
Har akkurat amma, og nå sover lille i armene mine foran tv-en
 
Ligger som slakt etter å ha kranglet med lillegutt i to timer om alt:(
 
Vurderer å gjør et tredje forsøk på å legge litja i sin egen seng, for å gå ned og rydde, og se litt på tv.
 
Så flink du er! Jeg må også begynne å trene. Og i hvert fall nå som magen bare blir større og større. Sist streva jeg med leddbånda i kneet mitt også i siste delen av første trimester... Så burde trent knærne mine før det blir ille igjen.. og ryggen min er ikke akkurat til å skryte av!

Får i hvertfall trent en gang;) skulle så vært mye flinkere. Men så godt den ene gangen. Ja, greit å trene litt for å slippe di værste plagene. For det er ikke noe særlig, og det er jo så lite som skal til for å gjøre en forskjeld.
 
Nå har jeg akkurat slått opp øynene, vurderer å stå opp å gjøre meg klar til jobb, men det er jo så godt å bare ligge her[emoji28]
 
Nå har jeg akkurat slått opp øynene, vurderer å stå opp å gjøre meg klar til jobb, men det er jo så godt å bare ligge her[emoji28]

Prøvde å fortelle gubben det i dag tidlig. Men han bare kasta meg ut av sengen. Og sa jeg kunne legge meg etter på:p noe som er sant men senga frister ikke nå som jeg har vært oppe i to timer...eller kanskje [emoji14]
 
Prøvde å fortelle gubben det i dag tidlig. Men han bare kasta meg ut av sengen. Og sa jeg kunne legge meg etter på:p noe som er sant men senga frister ikke nå som jeg har vært oppe i to timer...eller kanskje [emoji14]

Hehe, jeg prikka bare gubben på skuldra og sa at sønnen ikke vil legge seg igjen, da var han snar opp, og jeg får sove noen minutter ekstra[emoji85] til og med drøye i det lengste før jeg gidder å stå opp[emoji28] senga er god den, så er bare å ta seg en velfortjent hvil! To timer er lenge å ha vært våken når klokken er bare 6![emoji15]
 
Hehe, jeg prikka bare gubben på skuldra og sa at sønnen ikke vil legge seg igjen, da var han snar opp, og jeg får sove noen minutter ekstra[emoji85] til og med drøye i det lengste før jeg gidder å stå opp[emoji28] senga er god den, så er bare å ta seg en velfortjent hvil! To timer er lenge å ha vært våken når klokken er bare 6![emoji15]
Hest stell blir ekstra når de må stå inne i bokshvile. Da må alt fikses på morgenen og det er ikke bare for gubben å stenge i maten. Og jeg trenger hjelp med å bære 40 l vann ned til stallen:)

Savner tiden jeg Kunne stjele et par ekstra min i sengen:p
 
Driver å fikser meg før jobb. Må snart gå å vekke lille, og det er så vondt. Ho vil for all del ikke stå opp:(
 
Sitter å tar en kaffe med bestefar. Morgenrutinen er på topp shot !

Ossn klarer du å drikke kaffe? :p
Hadde første kaffefrie dag i går, det var som å komme til himmelen! følte meg ikke oppblåst i det hele tatt!
 
Hest stell blir ekstra når de må stå inne i bokshvile. Da må alt fikses på morgenen og det er ikke bare for gubben å stenge i maten. Og jeg trenger hjelp med å bære 40 l vann ned til stallen:)

Savner tiden jeg Kunne stjele et par ekstra min i sengen:p

Å, shit! Da skjønner jeg at du må opp[emoji51]
 
Ni sitter vi på bussen på vei inn til byen, virker som om poden ble godt fornøyd med å sitte i vogna med et halvt polarbrød i hånda til å gumle på :p
 
Har planta meg i sofaen med en "kaffe"kopp, og har pause. I dag tror jeg jeg legger meg sammen med vesla kl 19. Er så tullete trøtt!:bag:
 
Back
Topp