Hva gjør du på, utenom å skravle?

Nei, jeg vet:wacky: kanskje en liten dupp når ho sover etterpå. Våkner ikke i det hele tatt i dag.
Kaffe funker her:p selv om jeg bare kan drikke moderate mengder med koffein:)
 
Er ikke så glad i kaffe, men har drøkki et par kopper med latte. Uten at det har hatt den store effekten!:shifty:
 
Nei kaffe får jeg holde meg unna! Men jeg elsker jo egentlig kaffe!
Nå har jeg sovet i... vet ikke... lenge! 3 timer tror jeg nesten.
Nå er jeg fit for fight til forelesning! Bare at han forventet at vi skulle forberede noen spørsmål før forelesningen og det har jeg IKKE fått gjort... regner med jeg er unnskyldt :p
 
Nei kaffe får jeg holde meg unna! Men jeg elsker jo egentlig kaffe!
Nå har jeg sovet i... vet ikke... lenge! 3 timer tror jeg nesten.
Nå er jeg fit for fight til forelesning! Bare at han forventet at vi skulle forberede noen spørsmål før forelesningen og det har jeg IKKE fått gjort... regner med jeg er unnskyldt :p

Så godt at du fikk sove litt, det hjelper på litt:)
Syns du er unnskyldt ja;) må vel bare være bra nok at du kommer deg på forelesning.
 
Nå har jeg lagt snuppa og sitter i stolen og lurer på om jeg skal bikke den bakover å sove en liten stund, støvsuge eller henge her:p
 
Er ikke så glad i kaffe, men har drøkki et par kopper med latte. Uten at det har hatt den store effekten!:shifty:
Kaffe / latte pleier å gjøre samme nytta:p
Nei kaffe får jeg holde meg unna! Men jeg elsker jo egentlig kaffe!
Nå har jeg sovet i... vet ikke... lenge! 3 timer tror jeg nesten.
Nå er jeg fit for fight til forelesning! Bare at han forventet at vi skulle forberede noen spørsmål før forelesningen og det har jeg IKKE fått gjort... regner med jeg er unnskyldt :p
Her går det i en kaffe om dagen [emoji14] så er det vann
 
Så koselig! Fantastisk tid!
Det er det når man kommer over morgenkvalmen [emoji14]

* flirer*

Da er lillegutt badet og klar for sengen. Men nå skal han en tur til bestefar. For mamma og pappa skal vaske og stelle høvene til den små skadete jenta på stallen.
 
Er på besøk hos mamma og dem å ser på at Linus leker med Oldefar[emoji170]
 
Prøøøøøøver å legge lillemor

Hun er visst ikke så trøtt.
 
Så godt at du fikk sove litt, det hjelper på litt:)
Syns du er unnskyldt ja;) må vel bare være bra nok at du kommer deg på forelesning.
Var såvidt jeg overlevde forelesningen... var helt skutt etterpå. Lurte på hvordan jeg skulle takle ettermiddagen med frøkna, men så kom jeg opp til bhg og så smilet hennes, og da var alt glemt <3
 
Prøøøøøøver å legge lillemor

Hun er visst ikke så trøtt.
Hatt en sånn kveld vi også. Endte opp med å ligge i sengen mens hun koset meg i fjeset og vi tøyset litt <3 :p nåå sover hun.. med puppen i munn
 
Hatt en sånn kveld vi også. Endte opp med å ligge i sengen mens hun koset meg i fjeset og vi tøyset litt <3 :p nåå sover hun.. med puppen i munn
Nå sover mi også.

De andre er på badet med mannen.

Jeg må snart så opp.

Og sjonglere skravleskole og jobb...
 
Var såvidt jeg overlevde forelesningen... var helt skutt etterpå. Lurte på hvordan jeg skulle takle ettermiddagen med frøkna, men så kom jeg opp til bhg og så smilet hennes, og da var alt glemt <3

Åååh, så godt:) Utrolig hva di små gjør med oss<3 kan slite oss totalt ut og dem kan og gi oss et energiboost;)
 
Var såvidt jeg overlevde forelesningen... var helt skutt etterpå. Lurte på hvordan jeg skulle takle ettermiddagen med frøkna, men så kom jeg opp til bhg og så smilet hennes, og da var alt glemt <3
Åhh. Et sånt smil :)
 
Back
Topp