Hva gjør du på, utenom å skravle?

Ja sånnt gjør såå godt! Hun er ei veldig blid frøken :)
 
Jo, det er helt fantastisk:)
Har ikke våkna sur en eneste morgen etter at ho kom til. Og jeg var virkelig morrasgretten;)
Morragretten er jeg ikke egentlig

Men trøtt.

Fortsatt.

Jeg har informert eldstemann på åtte som liker å tøyse at når jeg og mellomste er trøtte. Eller sultne. Eller stresset (jeg) tåler vi dårlig tull.

Alle tre er somregel aktuelle på morgenen. Så ikke prøv å erte meg da ;-)
 
Morragretten er jeg ikke egentlig

Men trøtt.

Fortsatt.

Jeg har informert eldstemann på åtte som liker å tøyse at når jeg og mellomste er trøtte. Eller sultne. Eller stresset (jeg) tåler vi dårlig tull.

Alle tre er somregel aktuelle på morgenen. Så ikke prøv å erte meg da ;-)

Trøtt er jeg og, så til di grader;) men når man våkner til et digert glis, et hei og en kos så gjør det noe med en.

Kan nok hende det må noen rettningslinjer til når hu blir litt eldre;)
 
Nå sitter jeg å spiser påskeegg, sånne med hvis sjokoladekrem inni[emoji7][emoji85]
 
Da har jeg vært på stallen og den ene hoppa fikk løpt av seg mens vi fikk reisa såret og lagt på nytt


Og jeg SVIDDE POCORNET MITT !! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21]
 
Da har jeg vært på stallen og den ene hoppa fikk løpt av seg mens vi fikk reisa såret og lagt på nytt


Og jeg SVIDDE POCORNET MITT !! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21][emoji21]

Nedtur! :oops: Det er så kjett og irriterende.
 
Back
Topp