Hva er nok søvn for deg?

Samme her[emoji23] Er alltid trøtt, samtidig som jeg alltid våkner tidlig av ren rutine ift jobb[emoji849] De dagene kroppen slapper såpass av at jeg sover oppmot 12 timer er helt fantastiske[emoji23]
Godt når man får noen timer på puten :) Pr. i dag er jeg happy for 5-6 timer sammenhengende søvn :p
 
Har i det siste overasket meg selv med hvor lite jeg klarerå fungere på[emoji23] 4timer
 
Jeg greier meg på 7 om dem er sammenhengende.
Meeen når baby våkner 10 ganger i løpet av de 7 timene, så trenger jeg mere..
 
Jeg fungerer sånn noenlunde på 5-6 timer men foretrekker 8-ish [emoji4]
 
10-12 bør jeg ha og klarer stort sett å få til det. Sover jeg mindre f.eks 7-9 t, må jeg ta en halvtime etter jobb.
Får jeg 5-6 klarer jeg meg, men får lett hodepine og blir veldig sliten :(
 
Bør helst ha 8-9 timer
Men har fungert med 4 timer og har jobbet i 18 timer strek etter 4 timers søvn
 
Jeg sover fryktelig variert... Og det er i grunnen ikke bra..

Jeg sover for det meste mellom 3 og 5 timer om natta, for jeg kommer meg ikke i seng... Det går en stund, men da helga kommer er jeg helt ødelagt.. Får som regel sovet ut da.

Jeg bør nok ha 6 timer, da er jeg mye mer opplagt. Og jeg var flinkere forrige uke, så var ikke helt ødelagt da. Da sov jeg nok stort sett 5 timer hver natt. Kanskje litt mer enkelte netter.

Så jeg håper jeg er på gang med en bedre søvnrutine nå
 
Jeg klarer meg fint med en 3-4 timers søvn:) Vant med å sove lite, så er på en måte blitt vant til det.
 
Nå med 3 barn hvor den minste er snart 4 mnd, så er jeg takknemlig med 3-4 timer sammenhengende :wacky: Om jeg er heldig:p Men vil si at alt fra 8 -9 timer er bra :smug:
 
Trenger 8 timer. Men er A menneske. Stup trøtt klokke 23 og lys våken mellom 7 og 8.
 
Minst 8, helst 9.
 
8-9 timer.

Kan klare meg fint på 7 timer noen dager og en natt med 6 timer, men da er jeg redusert.
 
Over lengre tid bør jeg ha minst 5 timer søvn per natt. Fungerer sånn passe etter en våkenatt.
Våkner av meg selv etter 6 timer på natta.
 
Klarer meg 3-4 timer om de hadde hvert sammenhengende, men kronisk sein i seng og tidlig opp i ukedagene så blir sjelden mer... Men sjeldent jeg får sove sammenhengende så da er jeg stup trøtt på tidlig kveld men lys våken når jeg burde ha lagt meg...
 
Back
Topp