Hva er nok søvn for deg?

8 timer fungerer best for meg. Da er jeg ikke trøtt, men heller ikke trøtt fordi jeg har sovet for mye. Blir veldig ødelagt og sliten hvis jeg ikke får nok søvn, så det blir veldig spennende når det kommer en liten i huset til høsten!
 
Pleier å få altfor lite søvn egentlig, plagen ved å være b menneske som blir tvunget til å stå opp tidlig [emoji849]

Men optimal søvn for meg er va 7 timer

For lite søvn er alt under 4 timer da, greier fint 5 timers søvn over lengre tid
 
Jeg kan leve på 3-5 eller 8-12. Er helt ødelagt om jeg lander mellom 5-8t søvn.
 
Mer enn 6 timer er luksus ;) utrolig hvor lite søvn man kan klare seg på, men jeg foretrekker minst 6 timer. Blir stadig vekk litt mindre. Under fire timer er lite syns jeg.
 
Jeg bør ha rundt 9 timer søvn hver natt. Men jeg får ikke mer enn alt fra 2 til 6 timer søvn. Tror gjennomsnittet ligger på 3 timer. Og det er ikke barna som vekker meg en gang. Er bare min kropp som er på bærtur.
 
Sover ungene så lenge også?
Nei, de våkner kl 7-7.15. Mannen ordner de og leverer og jeg henter :)

Skal sies at jeg ble sånn her etter kyssesyken. Sliter med hodepine og være utslitt etter det.

Pluss en del vitaminmangler som ikke stiger så fort.

Så er vanligvis ikke slik det skal være :)
 
Jeg må helst ha 7-8 timer[emoji5]
 
7-8 timer er ideelt for de fleste, meg inkludert.
Ingen fungerer optimalt på 4 timer, selv om man ikke alltid har noe valg, og selv synes at det fungerer.
Det kan gi problemer både på kortsikt og på langsikt når man går i underskudd på søvn.

Nå som barna er så store får jeg oftere nok søvn enn ikke. :)
 
Og da var jeg akkurat i seng.. Det gir meg 5 timers søvn hvis jeg sovner i løpet av 5 min [emoji13]

Hehe, den infamøse stillingen av alarmen, som forteller deg hvor lang tid du har før du må opp, og du regner ut hvor mye tid du kan spare om du ikke lager deg matpakke, om du ikke vasker håret osv. :p
 
Hehe, den infamøse stillingen av alarmen, som forteller deg hvor lang tid du har før du må opp, og du regner ut hvor mye tid du kan spare om du ikke lager deg matpakke, om du ikke vasker håret osv. :p
[emoji23]

Og klokka begynner å ringe 30 min før du MÅ opp [emoji13][emoji23]
 
Jeg bør ha rundt 8. Fungerer med mindre, men blir fort litt susete i hodet [emoji28] helst vil jeg ha 9.
 
Jeg sover ofte ikke mer enn 5 timer når jeg må tidlig på jobb, men tar igjen det tapte når jeg har fri. Da blir det gjerne 10 timer. Jeg fungerer overraskende bra med 5 timers søvn.
 
Fungerer uansett hvor lite jeg sover, men det ideele for meg er 8 timer da er jeg utvilt :happy:
 
Tja, må hvertfall ha 6timers sammenhengende for å føle meg noenlunde uthvilt. Men det skjer jo ikke nå når lillegutt våkner ofte på natt for mat :p så går i en døs denne tiden ;) lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner å jobbe igjen :dead:
 
Back
Topp