hva er du Fysen på?

Seriøst, jeg må visst ha te. Gjerne mintsmak. Måtte nesten gråte en skvett da de ikke hadde det på coop'en [emoji22] prøvde urtete som substitutt og det gikk heldigvis bra..
Får pakke mentos oppi [emoji28]
 
Sjokolade.... Skulle ønske det var gulrøtter istedenfor :hilarious:
 
Jeg har aldri vært spesielt begeistret for svart te, og har elsket Vanilla Chai. Nå takler jeg ikke tanken på Vanilla Chai, men svart te er nam! (Men svart te inneholder koffein, så det blir i små mengder...)
 
Jeg har aldri vært spesielt begeistret for svart te, og har elsket Vanilla Chai. Nå takler jeg ikke tanken på Vanilla Chai, men svart te er nam! (Men svart te inneholder koffein, så det blir i små mengder...)
Jeg drikker koffeinfri Earl Grey, liker best svart te og ikke slike fruktteer:happy:
 
Jeg drikker koffeinfri Earl Grey, liker best svart te og ikke slike fruktteer:happy:

Det visste jeg ikke fantes en gang ;) tror jeg må ta meg en tur på butikken. Takk for tips!

Sitter på bussen på vei til manuellterapaut, har time om 2 minutter! Bussen er forsinket så det holder... menmen, har ringt og sagt fra, så det går jo greit. Bare hater å være for sen. Deilig å vite at jeg ikke må jobbe inn de timene i dag, kjenner mer og mer på at sykemeldingen helt klart var riktig.
 
Det visste jeg ikke fantes en gang ;) tror jeg må ta meg en tur på butikken. Takk for tips!

Sitter på bussen på vei til manuellterapaut, har time om 2 minutter! Bussen er forsinket så det holder... menmen, har ringt og sagt fra, så det går jo greit. Bare hater å være for sen. Deilig å vite at jeg ikke må jobbe inn de timene i dag, kjenner mer og mer på at sykemeldingen helt klart var riktig.

8ed1149c7d98ff51459b97159d107d0a.png

denne drikker jeg, har den på store matbutikker som Eurospar og Meny[emoji4]
 
Det visste jeg ikke fantes en gang ;) tror jeg må ta meg en tur på butikken. Takk for tips!

Sitter på bussen på vei til manuellterapaut, har time om 2 minutter! Bussen er forsinket så det holder... menmen, har ringt og sagt fra, så det går jo greit. Bare hater å være for sen. Deilig å vite at jeg ikke må jobbe inn de timene i dag, kjenner mer og mer på at sykemeldingen helt klart var riktig.
Var nok veldig riktig med litt sykmelding for din den! Er ikke noe moro å føle en ikke strekker til :confused:
 
Har blitt mye mer glad i Solo super (før var det pepsi max for det meste), lakris har jeg blitt enda mer glad i (men klarer heldigvis kontrollere meg ganske bra ;)) også blir jeg fort fysen på noe godt om kvelden, men det kan heldigvis gjerne være frukt o.l, så da gjelder det å ha sunne alternativer klare.
 
Back
Topp