hva er du Fysen på?

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Noen blir gale etter ting som de alltid har likt, andre helt omvendt. Har noen lagt merke til noe man bare må få litt oftere en før man ble gravid?
 
til uke 14 var jeg dårlig form, men ennå hadde jeg helt kick på Kebab, men som det måtte gå gikk den opp før jeg hadde fordøyt den! nå i uke 17 har jeg ikke noen antydninger til morgenkvalmen på samme nivå og kjenner at jeg fåt kick på ting. Jeg må ha kroneis i frysa, det lærte gubben på den dårlige måten;P

Sist graviditet, fikk jeg en uke med berlinebolle med vaniljekrem, men det kicket varte ikke lenger en den uka.

Deriomot slutta jeg å drikke cola i begge svangerskapene (såfall til nå) Da cola har mistet helt smaken og er bare kliss...
 
Drakk myyyye biola i et par uker. Nå.. Går litt mer kiwi enn normalt, men ikke direkte fysen
 
Er til vanlig en matmons og godtegris, men etter jeg ble gravid har jeg ikke lyst på noenting lenger. Verken mat eller godis
 
Bananer. Hatt det i alle svangerskapene. Kanskje ikke akkurat fysen på det, men det jeg klarer å spise.
Akkurat nå er det Soft shake sjokolade (is) og Pepsi Max. Prøver å ikke drikke så mye Pepsi Max, men kjenner det er vanskelig når det er det eneste du har lyst å drikke. Blir kvalm av alt annet :(
 
Bananer. Hatt det i alle svangerskapene. Kanskje ikke akkurat fysen på det, men det jeg klarer å spise.
Akkurat nå er det Soft shake sjokolade (is) og Pepsi Max. Prøver å ikke drikke så mye Pepsi Max, men kjenner det er vanskelig når det er det eneste du har lyst å drikke. Blir kvalm av alt annet :(
Ser den, veske er viktig, Siste svangerskapet ble jeg sikkelig kvalm av spring vannet vi hadde, så jeg er glad vi har mye bedre vann fra denne brønnen nå;P klarer litt solo her, men vann går alltid ned nå!
 
Jeg blir fysen på alt mulig rart en liten periode. Akkurat nå er det tomat og agurk i kombinasjon i skriver med litt pepper. Jeg har aldri likt tomat, så det var litt rart når jeg bare måtte ha det [emoji28]
 
Er i uke 16 nå, og for meg virker det ikke som at jeg har den ene tingen jeg craver, som alle snakker om. Men en ting én uke, og noe annet uken etter. Er det vanlig? Forrige uke var det skive med tomat, løvtynn skinke, majoned og salt.... nå er det skive med leverpostei, løk og majones.. skifter hele tiden. [emoji23][emoji23]
 
Er i uke 16 nå, og for meg virker det ikke som at jeg har den ene tingen jeg craver, som alle snakker om. Men en ting én uke, og noe annet uken etter. Er det vanlig? Forrige uke var det skive med tomat, løvtynn skinke, majoned og salt.... nå er det skive med leverpostei, løk og majones.. skifter hele tiden. [emoji23][emoji23]
Ja, det er vanlig. Har det som nevnt på samme måte ;)
 
Er i uke 16 nå, og for meg virker det ikke som at jeg har den ene tingen jeg craver, som alle snakker om. Men en ting én uke, og noe annet uken etter. Er det vanlig? Forrige uke var det skive med tomat, løvtynn skinke, majoned og salt.... nå er det skive med leverpostei, løk og majones.. skifter hele tiden. [emoji23][emoji23]
Hørest vanelig ut;P Gubben sa det til meg i dag tidlig at jeg har ukes meny gående;P
 
Kjenner meg igjen i uke-cravings jeg og :D har vært innom kavring m/kulturmelk, yoghurt med chiafrø og gojibær... nå er det mest frukt og grønt det går i! Avokado på skiva og sånt digg :happy: blomkål og kålrabi er store favoritter, pluss appelsin!
Har flere ting jeg ikke har lyst på for tiden.. i går kveld spiste jeg bare én Smash! - det er faktisk mulig ;) sjokolade er ikke godt, ei heller smågodt, bakverk osv.. fisk til middag frister absolutt ikke :p
 
Her er det full krise, for kona har sterk cravings for Piano rislunsj og nå har den gått ut av produksjon!!! [emoji51]
 
Back
Topp