hva er du Fysen på?

Det er heeelt likt her, å vi har fisk 2-3 dager i uken....! Jeg får fnatt bare lukta.
Vi skulle ha laks,ris og berne saus , han hadde brukt lakse kraft oppi sausen og jeg synes det var grusomt!!
Laksekraft i berne? Hvilken planet kommer han i fra? *grøss*
 
Soft Shake sjokolade [emoji4] Eneste jeg klarer å spiser.. Sunt, sa du?
 
haha det tenkte eg og der å da, [emoji14] men han pleier og ha det og til laks så er det veeldig godt:) meen nå er jeg så anti fisk att jeg ble sur! ha ha
Joda det blir jo egenlig en helt annen saus en Berners Lol.

Jeg forstår deg. Har fått helt nok av pizza av alle typer!
 
Åå stakkars deg! Jeg har vokst opp med mye fisk på middagsbordet, men nå klarer jeg ikke tanken på det. Men makrell i tomat på brødskiva det spiser jeg hver dag igjen.. rare graviditeten.

jaa det var grusomt! jeg spiser ikke kjøtt så derfor er jeg flink med og erstatte det med fisk:)
men ho eldste sliter med konsistensen på fisk, så jeg var kjapp og godta det, ønsker ikke ho skal ha negativ relasjon til det!

makrell i tomat er o kjempe godt!! :)
 
Jeg har på hockey pulver, Herreminn - jeg får ikke nok! Samboer må gi ut to bokser om dagen, for jeg klarer ikke begrense meg..
 
Jeg sliter med å få i meg fisk, blir kvalm bare ved tanken.. :yuck:

Har pluttselig fått behov for å drikke melk, elsker litago sjokolademelk, tyrkispepper skjærligheter og saftis:D
 
Og forresten, blåbær er en slager. Kjøper de store begrene, og på null komme niks er de tomme. Bare dumt det er så dyrt!
 
Er glad jeg får i meg mat. Eneste jeg får i meg av fisk er sushi. Av alle ting... Er småfysen på forskjellige middager, men det er uaktuelt med varmmat... Såh brødskiver it is! :D
 
Seriøst, jeg må visst ha te. Gjerne mintsmak. Måtte nesten gråte en skvett da de ikke hadde det på coop'en [emoji22] prøvde urtete som substitutt og det gikk heldigvis bra..
 
Back
Topp