Hva er ditt utdanningsnivå?

Bachelor fra universitet og relevant jobb. Snuser på masterutdanning, men det må bli når vi er ferdige med barn og ungene er litt større.
 
Halvveis i en bachelor. :) Vurderer masterstudie eller fordypning etter noen år med jobb (krav for utdannelsen) etterpå. :)
 
Kun vgs. Drittlei skole og gikk rett i jobb. Skal ta fagbrev når jeg har hatt nok praksis. Kommer nok til å videreutdanne meg en gang, men trives veeeldig godt som barnehageassistent. [emoji4]
 
Har bachelor fra universitet, og jobber med det jeg er utdannet innen:)

det var litt tilfeldig og mye basert på interesser og et ønske om å ha dette yrket:)

også gikk jeg på fhs mellom vgs og universitetet.
 
Etter videregående søkte jeg jobb i en butikk som blant annet solgte interiør, ene og alene for å se om interiør kunne være noe for meg. Hadde planer om å gå videre på skole for å bli interiørkonsulent. Endte opp med å starte butikk sammen med søstera mi etter 4år i den første jobben. Og der er vi fortsatt ;)
 
Videregående (yrkesrettet med fagbrev) - Prøvde meg på påbygg etter læretiden, men det gikk ikke så droppet ut etter 4 måneder.
Planen var å ta hotellfagskolen for å studere ledelse, men jeg ble så deprimert og misbrukt på læreplassen at jeg fortsatte ikke som servitør etter fullført fagbrev. Landet jobb på Vinmonopolet, og da var liksom motivasjonen til å fullføre påbygg også borte :p
 
Back
Topp