Hva er ditt utdanningsnivå?

Har 2 bachelorgrader + 1 årsstudie. Er i utdanningsrelevant jobb :)
 
Har fagbrev. Planen var å gå videre, men var på den tiden alvorlig syk så det var ikke en mulighet. Kunne tenke meg å ta videre utdannelse nå, men det blir vanskelig å gjennomføre økonomisk sett
 
Har bachelor fra høyskolen og holder på med master (deltid) på universitetet nå (i tillegg til 100% jobb). Skal levere siste oppgaven i mai, men det spørs når hun lille kommer i januar om det lar seg gjøre. :)
Hva jobber du som?
 
Har fagbrev og jobber med relevant utdannelse. Null i studielån og over 400.000 i året :)
 
Gikk videregående - strøk i 2 fag på 3.året og var så skolelei at jeg tok de aldri opp igjen. Ikke akkurat stolt av utdanningsnivået, men jobber nå med noe jeg liker svært godt til tross for at jeg ikke har så veldig god lønn (i forhold til hva jeg kunne hatt med utdannelse), og kunne derfor ikke tenkt meg å begynne på skole igjen i min alder
 
Har en utdanning som i dag er master, men dengang jeg gikk var det fire år. Gammel ;-)
 
Bachelor
 
Bachelor i sykepleie.
Planen er Master om noen år :happy:
 
Jeg har 5 års utdanning etter vgs, og holder på med en mastergrad ved siden av full jobb. Får uttelling i lønn for alt jeg har, og er derfor jeg tar master også.
Er veldig glad i jobben min, men er noen dager veldig sliten av krevende elever, enda mer krevende foreldre, dårlige rammebetingelser osv. Vet ikke helt hva annet jeg skulle gjort men.
 
Har mastergrad og praktisk-pedagogisk utdanning.
 
Holder på med bachelor grad, er halvveis i studiet. Fyller 26 på nyåret og angrer på at jeg ikke begynte rett etter vgs.
 
Bachelor i økonomi og ledelse
 
Bachelor og en totalt unyttig master (som ingen spør etter og man ikke får nok økonomisk kompensasjon for i typisk kvinneyrke)
 
Har en bachelor og fagbrev. Begge innenfor samme yrke. bachelor tok jeg for å få jobben og fagbrevet for å gå opp i lønn, det hjalp ikke å ha en bachelor for å få høyere lønn :/
 
Back
Topp