Hva er din favoritt storby?

Den jeg har likt best til nå er London [emoji14] Men er snart 9 år siden jeg var der nå da.
 
Seoul, Tokyo, Sydney, Amsterdam, Køben i den rekkefølgen. Mange andre også, som er bra, som London, men nevnte er desidert favoritter.
 
London, Dublin, Charlotte NC og Amsterdam
 
Last edited:
Alexandria [emoji7]
(kanskje ikke så overraskende [emoji23])
 
Har ikke vært i så mange storbyer, men syns Lisboa er et fint sted :D
 
Har ikke vært i så mange storbyer, men syns Lisboa er et fint sted :D
 
Et sted man kanskje ikke tenker på som reisemål. Spennende! Hva gjør man i York?

Det er veldig mye historie rundt York, man er gjerne mer interessert i nordisk vikingehistorie middelalderhistorie for å reise dit :) De har også York chocolate factory. Men det er også en veldig fin og koselig by, er helt greit å shoppe der men ikke like ekstravagant som London. Men man har Newcastle bare en liten kjørtur unna og der er det fint å shoppe. De har også York outlet noen minutter utenfor byen, og et greit kjøpesenter.

Litt rundt York er det også jernbanemuseum, noen slott osv. Jeg liker meg i selve området og byen, det er veldig koselig og fine små historiske barer, og muffinskafeer på hvert hjørne.

Jeg har vært i mange storbyer i England, og selv om jeg er veldig glad i London og det yrende livet og de gode shoppingmulighetene, så er York noe "eget" :)
 
Back
Topp