Hva ønsket du deg da du ble 30?

B

BoOojaa

Guest
Hva ønsket du deg i gave da du ble 30 eller hva vil du ønske deg da du blir?
 
Jeg ønsker meg fullsleeve. Så jeg fikk penger i gave. Fikk nesten nok penger til en fullsleeve totalt gitt. Mangler litt på innsiden [emoji56][emoji7]
 
Tror ikke jeg ønsket meg noe, det var en grusom dag i grunn , gaver var det siste jeg tenkte på den tiden.
 
Ønsket meg egentlig storfeiring. Ble ikke det. Rævva dag som bør gå i glemmeboken.
 
Jeg ønsket meg barnepass og flybilletter, slik at jeg kunne få feiret bursdagen min sammen med venner. Fikk og lommepenger så da ble det hotellhelg med min nærmeste vennine og feiring med gode venner da jeg ikke har venner her jeg bor.
 
Sydentur :)
 
Jeg ønsket meg to timer barnepass så mannen og jeg fikk spist sammen for første gang siden vi ble foreldre. Det var nemlig midt i kolikkperioden, og den ene måtte bysse mens babyen hylskrek og den andre av oss spiste. Fikk barnepass og dro på den nærmeste Kina-restauranten. Var det eneste vi hadde tid til og ork/overskudd til i en tid uten søvn og med gulp overalt.

Ja, en dag som ellers går i glemmeboken fra en forferdelig tid. Fikk nesten ikke med meg at jeg hadde bursdag en gang. Var helt ødelagt.

Inviterte ingen på fest :p
 
Jeg ønsket meg to timer barnepass så mannen og jeg fikk spist sammen for første gang siden vi ble foreldre. Det var nemlig midt i kolikkperioden, og den ene måtte bysse mens babyen hylskrek og den andre av oss spiste. Fikk barnepass og dro på den nærmeste Kina-restauranten. Var det eneste vi hadde tid til og ork/overskudd til i en tid uten søvn og med gulp overalt.

Ja, en dag som ellers går i glemmeboken fra en forferdelig tid. Fikk nesten ikke med meg at jeg hadde bursdag en gang. Var helt ødelagt.

Inviterte ingen på fest :p
Bedre lykke når vi runder 40. [emoji23]

Jeg satt hjemme med nyfødt baby, brystbetennelse, fire store unger som bare krangla - og en mann som var i Sverige på fotballcup med lagene sine. Mamma var på ferie, og ringte ikke en gang, fikk en sms.

Var så skuffa!!
 
Blir snart 30 og aner ikke hva jeg ønsker meg som er oppnåelig [emoji23] min mor strikker et årsteppe til dagen min. Ellers tror jeg at jeg ønsker meg en kveld ute på resturang med venninner eller samboer. Får se når d nermer seg. Blir å ta en rolig dag, orker ikke styre med fest. Forhåpentligvis er jeg gravid igjen til da.
 
ønsket meg ikke noe spes men fikk et nydelig smykke av mannen,...
 
Ønsket meg å bli mamma. Det ble jeg ett par måneder før. Gikk stort sett rundt i lykkerus :DØnsket meg og fikk ammetopper av venninner. Husker ikke hva jeg fikk av mannen :oops:
 
Tror ikke jeg ønsket meg noe, det var en grusom dag i grunn , gaver var det siste jeg tenkte på den tiden.

Litt samme følelse her også! Vil helst bare glemme dagen. Men samboer ber om et realt ordentlig ønske Mtp gave. Det er det eneste han ønsker, siden jeg nekter feiring [emoji85]
 
Bedre lykke når vi runder 40. [emoji23]

Jeg satt hjemme med nyfødt baby, brystbetennelse, fire store unger som bare krangla - og en mann som var i Sverige på fotballcup med lagene sine. Mamma var på ferie, og ringte ikke en gang, fikk en sms.

Var så skuffa!!

Såpass ja [emoji15][emoji33]
 
Litt samme følelse her også! Vil helst bare glemme dagen. Men samboer ber om et realt ordentlig ønske Mtp gave. Det er det eneste han ønsker, siden jeg nekter feiring [emoji85]
Spesielle grunn er til det her ,skulle egentlig ha stor fest ,( invitasjoner sendt ut og alt)
 
Back
Topp