Hva ønsket du deg da du ble 30?

Fyller 30 neste år, og jeg ønsker at noen passer ungene så mannen og jeg kan reise bort noen døgn helt alene[emoji6]
 
Hadde stort selskap. Ønsket meg ett speselt servise, Michael kors veske ( en av de store) og penger. Fikk alt. En perfekt dag. Pappa og samboeren ba oss ut på middag helga etter uten barn. Datteren min på 4.5 år sang sammen med onklene sine. Fadderne mine kjørte i 8 timer hver vei for å komme. Kjempe koselig. Bare synd mange måtte dra tidlig.
 
Jeg hadde ikke tenkt, og feire den og la den gli over i stillhet, men søskenbarnet mitt sa det kan du bare glemme :D
Hun stilte opp, og skrev invitasjon til åpent hus (hennes). Det var utrolig koselig dag, og fantastisk gjort.
Jeg ønsket meg ingenting spesielt. For meg var det stas nok at jeg hadde plass til alle som ville feire meg :p
 
Hadde stor feiring med 80 gjester og ønsket meg at flest mulig skulle sette av kvelden :) var veldig hyggelig at så mange kunne komme. Av gaver fikk jeg litt forskjellig, men mest penger.
 
Kan ikke huske hva som skjedde den dagen jeg [emoji85] Er jo tross alt snart 8 år siden [emoji23]

Men jeg tror samboer hadde ordna så mamman min og ei tante kom på besøk.

Eldstemann var vel da rett over året, og det hadde vært et tøft år. På flere måter.
 
Penger til reise :)
 
Hadde hagefest med grilling, topp stemning :) Ønsket meg en klokke ihvertfall, husker ikke helt hva mer...
 
Ville ikke ha noen stor feiring, så hadde ikke så store ønskene.
Fikk ferie til Madeira av min kjære så var vekkreist på dagen. Fikk sjampis på døren av hotellet.
Sønnen min følte seg snytt for bursdagsfest da, jeg måtte jo feire med mine venner, så hadde familie og venner på lunch og kaker da vi kom hjem. Fikk praktiske ting som drikkeflaske, skap fra ikea ol.
 
Ønsket meg ingenting i grunn, har det jeg trenger :happy:Dagen ble tilbringt med min mann og barn :)
 
Hadde ikke de store ønskene. Håpet på å slippe å lage middag, og kanskje få en liten kake eller noe. Bare et eller annet siden det var rundt tall.
Jobben bestilte kake, men hjemme var det knapt noen som husket på det, en gang... Var alene med ungene, gubben jobbet kveldsskift.
 
Ønsket ingenting, fikk masse bra likevel [emoji6]

Mannen spanderte femretters middag, hotell og show i Oslo [emoji173]️
Bestekompisen min spanderte (og ble med) på konsert med et av favorittbandene, og ellers ramlet det inn gavekort på turutstyr pluss diverse turutstyr [emoji4]
 
Back
Topp