Hobbytråden

Den er så fin! Lånte boken på biblioteket, men de oppskriftene var ikke med :/
åååhh neii så kjedelig:(
Jeg hadde en kopi fra kollega, men gitt tilbake nå ellers skulle du fått av meg.

må vel kjøpes ¨på paelas sine sider da.
 
åååhh neii så kjedelig:(
Jeg hadde en kopi fra kollega, men gitt tilbake nå ellers skulle du fått av meg.

må vel kjøpes ¨på paelas sine sider da.
Er veldig mye annet fint i boken, altså - men ikke de som jeg trodde var der

Ja man må nok kjøpe - og er jo i store og hele greit det altså :)
Synes også det skjørtet med fletter er fint :)
 
Henter garnet fra USA idag! Skulle ta mye lengre tid stod det, så ble positivt overrasket over at det kom såpass "kjapt" :) Spennende :D Ellers driver jeg med de klutene mine, da. Planen var et lappeteppe, men jeg mistet gnisten så gidder ikke :eek:
Selvom det sikkert ikke hadde tatt veldig lang tid.

Har 2 skjerf å hekle og, og et spasett og endel drikkebrikker. Har laget gryteunderlag og glassbrikker av kork/bomull, litt artig prosjekt. Maritimt tema.
 
Henter garnet fra USA idag! Skulle ta mye lengre tid stod det, så ble positivt overrasket over at det kom såpass "kjapt" :) Spennende :D Ellers driver jeg med de klutene mine, da. Planen var et lappeteppe, men jeg mistet gnisten så gidder ikke :eek:
Selvom det sikkert ikke hadde tatt veldig lang tid.

Har 2 skjerf å hekle og, og et spasett og endel drikkebrikker. Har laget gryteunderlag og glassbrikker av kork/bomull, litt artig prosjekt. Maritimt tema.

Håpe du blir fornøyd med garnet:)
Du må dele bilder når det er klart.
Jeg begynte på lille sukkerspinn i går:)
 
Her er garnet testet, ble 1 sjøstjerne og 2 sjøhester:
Sjøstjerne og sjøhester.jpg
Må strykes :p Men ble fornøyd, synes de var søte. Var dessverre akkurat ikke nok garn til sjøstjerne nr 2.

Men tenkte å lage noen til oss også.
 
Hvis noen vet om gratis heklemønster på kjoler og annet sommertøy så post gjerne her! Minner meg på at jeg skal se i hekleboka1jeg fikk av min kjære.
 
ImageUploadedByBV Forum1463122467.645215.jpg
Det her har vært hobbyen min de siste dagene. Endelig ferdig og fornøyd og vesla har sovet godt på eget rom i natt! :D
 
Har ikke lagt den ut selv om den ble ferdig for leenge siden!ImageUploadedByBV Forum1463951041.893264.jpg
 
Er det bare trening det går i nå da jenter? :p
Eg har lagd Hundeseng :)
ImageUploadedByBV Forum1467380300.457072.jpg
 
Mye fint du får til :)
Jeg har ikke drevet med hobbygreier i det siste. Har vært så daff pga allergi. Men nå er det sommerferie! Så da skal jeg ta det frem.
 
Mye fint du får til :)
Jeg har ikke drevet med hobbygreier i det siste. Har vært så daff pga allergi. Men nå er det sommerferie! Så da skal jeg ta det frem.
Klorer meg frem til det eg har lyst til :p takk takk. Du lager jo myyye fint du også!
Ser den, en får ikke tid til alt alltid :/
 
Klorer meg frem til det eg har lyst til :p takk takk. Du lager jo myyye fint du også!
Ser den, en får ikke tid til alt alltid :/
Nei, men det kommer en tid til alt etterhvert :)
 
Back
Topp