Hobbytråden

Hehe ja...jeg oppdaget det etter jeg kommenterte:p

Farger er bra!!:) Utrolig dekorativt og flott:):) Deilig å være ferdig:p?
takk :) Ja, har mange andre prosjekter, som er mye mindre prosjekter, jeg kan starte på nå :D Målet var å få teppet ferdig til våren, tror jeg rakk det akkurat hehe... Det har jo vært gøy og, men den siste uken var det mest stress fordi jeg ville bli ferdig. Nå er det bare å ta påskeferie.
 
Ja :p ! Har mange andre prosjekter, som er mye mindre prosjekter, jeg kan starte på nå :D Målet var å få teppet ferdig til våren, tror jeg rakk det akkurat hehe...
Det rakk du da ja:D Flinka;)
Gøy, hvilke prosjekter:)?
 
Det rakk du da ja:D Flinka;)
Gøy, hvilke prosjekter:)?
Skjerf, grytekluter, vaskekluter, "dish cloths", glassbrikker, lappeteppe, mye er sånt småtteri som er fort gjort :) Det liker jeg. Derfor er jo lappeteppe gøy, litt variasjon :) !
 
Skjerf, grytekluter, vaskekluter, "dish cloths", glassbrikker, lappeteppe, mye er sånt småtteri som er fort gjort :) Det liker jeg. Derfor er jo lappeteppe gøy, litt variasjon :) !

Nok å gjøre da;) Noe julegaver:)?
 
Jepp :D Så greit å starte nå, har noe å drive med hvis jeg kjeder meg - hele året.. Sunn hobby det, tror jeg :)
Har du noen prosjekter nå?

Ikke akkurat for øyeblikket nei,men bør komme i gang. Tenkte ullbukser til begge, ullkjoler til snuppa til neste sesong. Og kanskje noe gaver her ja...skal få lagt ut bilder av det siste jeg lagde
 
Dette har vært ferdig en stund, men ikke delt bilde...

IMAG2925_1 (2).jpg IMAG2926_1_1 (2).jpg IMAG2928_1_1 (2).jpg
 
Ikke akkurat for øyeblikket nei,men bør komme i gang. Tenkte ullbukser til begge, ullkjoler til snuppa til neste sesong. Og kanskje noe gaver her ja...skal få lagt ut bilder av det siste jeg lagde
Flotte votter, sokker, vanter og skjerf :) ! Ullbukser er lurt ja!
 
ImageUploadedByBV Forum1458326505.164016.jpg
Tok frem symaskina i dag, ikke så veldig flink å sy, men øving gjør vel mester?
 
Neste prosjekt her blir visst en romper til snuppa:):D
 
Jeg skal ha med heklingen til hytta og div.steder, men vet ikke helt hva jeg skal hekle :p Har så mye å velge mellom at jeg ikke aner hva jeg skal velge. Grytekluter frister, men det er det å sette igang.

I går var jeg så trøtt at jeg sov fra 18:00-20:30, og jeg holder på å sovne nå :p
 
Nei og nei, 1 mnd siden siste post :) Får dytte den opp.
Har heklet rutete vaskeklut av restegarn! Hvitt, gult og grått.

20160421_161208_resized.jpg
20160421_161223_resized.jpg
 
Back
Topp