Hobbytråd/nåken so laga nåke til babyen?

Endelig starta på litt strikk til vesla mi.. måtte bare bli en kjole i str 3 mnd. !!! Håper den kan passe til jul..
 
No e de 8 dager til vi forhåpentligvis får vite kjønn,so då blir de kjekkare og strikke når de blir meir i farger :)
 
Strikker ullbukse I str 3/6 mnd har alt en I str 0/3 mnd ferdig må jo ha litt og henge fingrene I
 
Endelig starta på litt strikk til vesla mi.. måtte bare bli en kjole i str 3 mnd. !!! Håper den kan passe til jul..
Bilde kom ikke med så prøver igjen
7f4532a49106ab58f2af9310a4742492.jpg
 
Nydelig garn! Litt dyrt da men... hvilken farge tok du? Synes det virker litt lite garn også. Kan ikke skjønne at 2 nøster holder..

Samme farge som deg tror jeg. Hvilken størrelse? Garnet et jo ganske tynt da så holder en stund.
 
Samme farge som deg tror jeg. Hvilken størrelse? Garnet et jo ganske tynt da så holder en stund.
Minste str er dette, 3 mnd, håper den skal passe til jul:) Nå kjenner jeg at det skal bli godt å blir ferdig med skjørtet, noen få cm igjen...:)
 
Holder på å hekle babyteppe i bestemorruter til lille prinsessa vår :) fargene er hvit, lys rosa og lilla!
 
Jeg tenker å sy enda mer, om jeg får sjans. Om noen har tips til stoffbutikker på nett så tar jeg gjerne i mot tips :)
 
Back
Topp