Hobbytråd/nåken so laga nåke til babyen?

Attpåklattenognr3

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Sjøl e ej glad i å strikke,so blir vel litt av kvart hær..he dokke strikka/sydd/brodert/hekla noke?legg gjerne med bilde :)
 
Så nydelig :) !! Stoff fra stoff og stil eller? Jeg har ikke laget noenting enda, men kan sy og planlegger å sy babynest og babyklær, men venter en mnds tid etter ordinær ultralyd. Kan ikke strikke, så overlater det til besteforeldrene :p svigermor har visst allerede strikket en bpdy i setesdalsmønster.
 
Så nydelig :) !! Stoff fra stoff og stil eller? Jeg har ikke laget noenting enda, men kan sy og planlegger å sy babynest og babyklær, men venter en mnds tid etter ordinær ultralyd. Kan ikke strikke, så overlater det til besteforeldrene :p svigermor har visst allerede strikket en bpdy i setesdalsmønster.

Ja,stoffet der der ifra.fikk kjøpe mønster også der ..
Kjekt med heimelaga om du he laga de sjøl eller fått de med andre :)
 
Skal strikke en heldress
 
Jeg har begynt å strikke! Søte små bukser, rompere og body så langt. Både dress og teppe står på listen. Gleder meg til å få vite kjønn for å kunne sette litt mer preg på plagene

Har også lyst å prøve meg litt med symaskinen og sy babynest og andre små ting.
 
Jeg har begynt å strikke! Søte små bukser, rompere og body så langt. Både dress og teppe står på listen. Gleder meg til å få vite kjønn for å kunne sette litt mer preg på plagene

Har også lyst å prøve meg litt med symaskinen og sy babynest og andre små ting.


Stoff og stil har mønster til babynest :)

Litt kjekkere og sy/strikke når du veit kjønn :)
 
Har strikket mest til tante ungen min på 3 mnd men fikk litt garn til overs så lagde denne.
 

Vedlegg

  • 1430812555096.jpg
    1430812555096.jpg
    70,5 KB · Visninger: 75
Får håpe blir jente for lilla er Ikkje helt guttefarge fikk eg beskjed om
 
Har begynt å brodere fødselsbilde :) 2uker til ul så da får jeg forhåpentlig vite om det blir gutt eller jente.ImageUploadedByBV Forum1430817212.356897.jpg
 
Back
Topp