Hentesett til julibarna ❤

Jeg hadde forresten nesten nok garn til å strikke 2stk med å bare bytte om på fargene [emoji4] måtte ha et ekstra garnnøste i hvit:)
I størrelsen 3mnd var det ALT for mye garn oppgitt i oppskriften! Det skulle være 2 gule nøster, og jeg brukte knapt et halvt av det ene [emoji85] og jeg strikket i "riktig" strikkefasthet. Er nesten så jeg lurer på om det var skrivefeil. Men ja, nå har jeg nok garn til sikkert 2-3 bodyer til [emoji23]
 
Tror dette blir hentesettet vi går for [emoji4]
a22c45d67e494e86707747566ed95c8e.jpg
Veldig fint! Oppskrift?
 
Ble kjempe fin [emoji4] Tror de har bommet kraftig på antall garnnøster i oppskriften. Jeg kjøpte litt mindre enn det som stod og fikk likevel for mye av den fargen du har som gul men hadde lagt av ekstra nøster i samme serienr, så kunne bar gå å kjøpe de jeg manglet:)

Det må de ha gjort ja. Mye garn igjen som sagt. Men men, det finnes alltid noe å strikke til baby!
 
Har brukt en litt forskjellige oppskrifter[emoji4] goklompen jakka er er fra klompelompe bok nr 1. Luen er en del av hjemsettet fra fra boken kjærlighet på pinner og romperen er fra gratisheftet til House of yarn (http://dalegarn.no/yarnmade/) [emoji4]
Har du lyst til å legge ut bilde av romper-oppskriften? Siden oppskriften er i et gratishefte er det kanskje greit? Jeg kommer meg ikke innom noen garnbutikk på en stund for å finne hefte [emoji85]
 
Å herlighet så fiiiint!!! ❤❤ hva heter det ?

Det er oppskrift fra Klompelompe i alle fall. I den boken jeg akkurat har kjøpt meg, men ikke fått enda. Men jeg har hørt navnet på den ...åhhhrg ... *tenker så det knaker*

Romperen mener jeg heter "kjekkasromper", men jeg kan ikke for mitt bare liv komme på hva jakken heter. Jo vent, google er din venn - Tobiaskofte. Du bare MÅ ha den, kanskje!?? ;)
 
Det er oppskrift fra Klompelompe i alle fall. I den boken jeg akkurat har kjøpt meg, men ikke fått enda. Men jeg har hørt navnet på den ...åhhhrg ... *tenker så det knaker*

Romperen mener jeg heter "kjekkasromper", men jeg kan ikke for mitt bare liv komme på hva jakken heter. Jo vent, google er din venn - Tobiaskofte. Du bare MÅ ha den, kanskje!?? ;)
Åherregud JAAAA :D
 
Back
Topp