Har noen noe erfaringer med Berberis Fructus Comp?

Du blander det ut i litt vann, så smaken er ubetydelig. Er kun 10 små dråper :)
Jeg bestilte fra dk, tok kun én uke før jeg mottok den :) jeg smurte meg også inn med womens care fra helsekost, har litt kort lutealfase, så kjekt med litt progesteron. Jeg ble gravid den måneden :)

Ooh, små 10 dråper høres ut som det kan gi litt smak ja:laughing002 Jaja, hva gjør man ikke for at det muligens kan klaffe next time:love017 Blir spennende å teste ut..Da skal jeg ta å bestille nå sånn at jeg har det til riktig tid:smug::)

Hehe, tipper jeg prøver en womens care også om det ikke klaffer med dette nå:laughing005
 
https://www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html
Bestilte rett før helgen, håper det kommer før EL :)
Har mistet noen ganger og har hørt at denne kan hjelpe - så håper på det! :)

Ja, det hadde vært fint om man får det innen den tid:smug::) Har litt troen på at dette skal hjelpe jeg nå, for oss beggexsmile9xsmile9
Jeg fikk ikke noe bekreftelse på mail når jeg betalte..Har gått 15 min ca... Skrev mail til dem nå og sa fra om at jeg ikke hadde fåt bekreftelse på mail, men fikk ikke noe automatisk svar fra dem da heller om at dem hadde mottatt den mailen en gang..Er ikke det vanlig?
Fikk du bekreftelse på at ordren var bestilt?
 
Ja, det hadde vært fint om man får det innen den tid:smug::) Har litt troen på at dette skal hjelpe jeg nå, for oss beggexsmile9xsmile9
Jeg fikk ikke noe bekreftelse på mail når jeg betalte..Har gått 15 min ca... Skrev mail til dem nå og sa fra om at jeg ikke hadde fåt bekreftelse på mail, men fikk ikke noe automatisk svar fra dem da heller om at dem hadde mottatt den mailen en gang..Er ikke det vanlig?
Fikk du bekreftelse på at ordren var bestilt?
Vi får håpe det <3 er sliten av denne evige prøvinga! :/ iallefall når det bare går gærnt..
Fikk bekreftelsen ganske kjapt etter jeg la inn bestillingen. Håper den dukker opp i postkassa snart :)
 
Ja, det hadde vært fint om man får det innen den tid:smug::) Har litt troen på at dette skal hjelpe jeg nå, for oss beggexsmile9xsmile9
Jeg fikk ikke noe bekreftelse på mail når jeg betalte..Har gått 15 min ca... Skrev mail til dem nå og sa fra om at jeg ikke hadde fåt bekreftelse på mail, men fikk ikke noe automatisk svar fra dem da heller om at dem hadde mottatt den mailen en gang..Er ikke det vanlig?
Fikk du bekreftelse på at ordren var bestilt?
Har du sjekket søppelposten din? :)
 
Japp, om dette funker er det veldig verdt både pengene og besk smak:woot: :cool:Da går det meste ned, haha:rolleyes::D
Du kan jo bare blande i litt mer vann. Jeg synes det smaker litt som papirlim, du vet, slik på tube fra barneskolen:joyful:
 
Har dere evt. prøvd å bli gravid en stund og ikke fått det til for så å bli det etter at dere startet på det?
Vet dere om plasser i Oslo der man kan få kjøpt det? Her skal det meste prøves:D:laughing002

Hei! Jeg har gode erfaringer med Berberis d3 og fructus femina. Begge disse har samme virkestoff nettopp d3. Jeg kjøpte Berberis vulgaris d3 på apoteket på Majorstuakrysset. Der de fører homeopat medisin. Ellers har jeg også kjøpt fructus femina d3 fra Danmark. Anbefaler deg å prøve det[emoji1303][emoji5]
Image1526330693.224141.jpg
 
Ja, det hadde vært fint om man får det innen den tid:smug::) Har litt troen på at dette skal hjelpe jeg nå, for oss beggexsmile9xsmile9
Jeg fikk ikke noe bekreftelse på mail når jeg betalte..Har gått 15 min ca... Skrev mail til dem nå og sa fra om at jeg ikke hadde fåt bekreftelse på mail, men fikk ikke noe automatisk svar fra dem da heller om at dem hadde mottatt den mailen en gang..Er ikke det vanlig?
Fikk du bekreftelse på at ordren var bestilt?

Jeg fikk heller ikke bekreftelse på mail, men pakken kom i posten etter 5-6 dager[emoji3]
 
Jeg fikk negativ EL test i dag, så antar at EL er i dag. Burde jeg da begynne i morgen eller onsdag, noen tips? [emoji846]
 
Hei! Jeg har gode erfaringer med Berberis d3 og fructus femina. Begge disse har samme virkestoff nettopp d3. Jeg kjøpte Berberis vulgaris d3 på apoteket på Majorstuakrysset. Der de fører homeopat medisin. Ellers har jeg også kjøpt fructus femina d3 fra Danmark. Anbefaler deg å prøve det[emoji1303][emoji5]Vis vedlegget 258054

Ååh, niice! xsmile9xsmile9 Hadde du prøvd en stund uten å få klaff og så gikk det etter at du begynte på disse midlene?
 
Du kan jo bare blande i litt mer vann. Jeg synes det smaker litt som papirlim, du vet, slik på tube fra barneskolen:joyful:

Hehe, okei, ja, men det skal jeg tåle:D:p *Barndomsminner*:laughing002 Men skal det drikkes tre vann med glass pr dag med dette i? Og jeg som ikke drikker 1 nesten;) Tror dette kan være veldig bra for meg på mange måter jeg, får lurt i meg litt mer vann en vanlig i samme slengenxsmile2:happy:
 
Men jeg ser at det er 19% ethanol i middelet...Hvordan kan det være bra i det hele tatt i kombinasjon med befruktning og tidlig graviditet? Høres litt absurd ut at den mengden med sprit skal være gunstig ifm. et svangerskap?

Og så lurer jeg på.. Kroppen kvitter seg jo ofte med befruktning som mye sannsynlig ikke ville blitt en frisk unge..Med babyklister, tviholdes det da i større grad på foster som vanligvis ville blitt støtt ut av kroppen fordi det ikke hadde vært friskt? Altså, er der større sjanse for å få barn med skader dersom man går på dette middelet? Bare lurer litt:)
 
Men jeg ser at det er 19% ethanol i middelet...Hvordan kan det være bra i det hele tatt i kombinasjon med befruktning og tidlig graviditet? Høres litt absurd ut at den mengden med sprit skal være gunstig ifm. et svangerskap?

Og så lurer jeg på.. Kroppen kvitter seg jo ofte med befruktning som mye sannsynlig ikke ville blitt en frisk unge..Med babyklister, tviholdes det da i større grad på foster som vanligvis ville blitt støtt ut av kroppen fordi det ikke hadde vært friskt? Altså, er der større sjanse for å få barn med skader dersom man går på dette middelet? Bare lurer litt:)
Jeg tenkte også mye på dette, og har bekymret meg. Men det skal bare forbedre livmoren, dersom det er noe galt med embryoet vil det vel på naturlig vis avbrytes uansett, selv om livmoren har de aller beste kår for en baby?

Når det gjelder ethanolen er det såpass lite at jeg ikke bekymrer meg noe for det.. jeg tok 3 ggr daglig i starten, nå tar jeg kun morgen og kveld.

Jeg blander ut i veldig lite vann, redd for å ødelegge effekten, selv om det sikkert ikke har noe å si? :hilarious: Er bare litt vann i bunnen av glasset. Og det smaker virkelig ikke mye altså.
 
Ååh, niice! xsmile9xsmile9 Hadde du prøvd en stund uten å få klaff og så gikk det etter at du begynte på disse midlene?

Jeg blir ganske lett gravid uten også. Men de gangene jeg har brukt dette har jeg blitt gravid. Jeg er 40 og mistet dessverre både i august/sept 2017 og april 2018.
 
Jeg er ikke sikker:) Den skal jo bidra til at livmorveggen blir tykkere slik at egget fester seg. Om den kan bli for tykk aner jeg ikke, spørs jo også om dråpene har virkning osv ;)
Det var jo det da ;)
Har hørt at ananas skal være bra etter EL, så her er det bare å hive innpå! :p
 
Back
Topp