Har noen noe erfaringer med Berberis Fructus Comp?

Jeg prøver babyklister denne runden, satser på at det er med på å gjøre susen :)
 
Haha, jeg hadde ikke sjekka spamfilteret...Fikk tips her om å gjøre det og der lå den gitt:smug::yuck: Bra din kom frem, det lover bra for frakten her også da:D

Haha, der tenkte jeg ikke på å sjekke engang[emoji28] men så bra, da er den sikkert på vei nå[emoji3][emoji3]
 
Må spørre igjen, til dere som har brukt fructus femina. På flasken står det at en skal ta 50 dråper i et glass vann som drikkes over 1,5 time eller 10 dråper i litt vann hver halvtime. Hva gjorde dere? [emoji849]
 
Må spørre igjen, til dere som har brukt fructus femina. På flasken står det at en skal ta 50 dråper i et glass vann som drikkes over 1,5 time eller 10 dråper i litt vann hver halvtime. Hva gjorde dere? [emoji849]

Tror det der er doseringen for truende abort.
Vanlig dosering er 10 dråper 3 ganger daglig :)
 
Må spørre igjen, til dere som har brukt fructus femina. På flasken står det at en skal ta 50 dråper i et glass vann som drikkes over 1,5 time eller 10 dråper i litt vann hver halvtime. Hva gjorde dere? [emoji849]

Ikke hver halvtime da ;)

Jeg tok morgen, middag og kveld.
10 dråper i litt vann :)
 
Ser den ikke er sendt fra Danmark, og EL er forventet på tirsdag.. så blir ikke å rekke denne runden :(
 
Ser den ikke er sendt fra Danmark, og EL er forventet på tirsdag.. så blir ikke å rekke denne runden :(
Begynn så fort du mottar det. Tenker du har den innen torsdag neste uke. Kommer an på hvor i landet du bor kanskje. Om el er førstkommende tirsdag er det helt innafor !
 
Begynn så fort du mottar det. Tenker du har den innen torsdag neste uke. Kommer an på hvor i landet du bor kanskje. Om el er førstkommende tirsdag er det helt innafor !
Vi får krysse fingrene, er jo noen røddager innimellom så vi får se hvor posten jobber. Kommer jo an på når de sender det fra Danmark.. skal dra å kjøpe grapefrukt ipåvente.. alt skal prøves nå ;)
 
I dag kom den i posten - fikk aldri noen sendingsbekreftelse, så hurra! Da rekker jeg det :)
 
Jeg tenkte også mye på dette, og har bekymret meg. Men det skal bare forbedre livmoren, dersom det er noe galt med embryoet vil det vel på naturlig vis avbrytes uansett, selv om livmoren har de aller beste kår for en baby?

Når det gjelder ethanolen er det såpass lite at jeg ikke bekymrer meg noe for det.. jeg tok 3 ggr daglig i starten, nå tar jeg kun morgen og kveld.

Jeg blander ut i veldig lite vann, redd for å ødelegge effekten, selv om det sikkert ikke har noe å si? :hilarious: Er bare litt vann i bunnen av glasset. Og det smaker virkelig ikke mye altså.

Ja, ikke sant, man tenker litt på det men det kan jo høres logisk ut at det da avbrytes dersom det skulle være noe galt...

Da satser jeg på at ethanolen ikke gjør noen skader, var bare litt uvant å lese om ethanol i den forbindelse, haha:smug::rolleyes: Det er jo såpass mange som har hatt god effekt av dette middelet så det burde ikke være noe farlig ved det..
 
Jeg blir ganske lett gravid uten også. Men de gangene jeg har brukt dette har jeg blitt gravid. Jeg er 40 og mistet dessverre både i august/sept 2017 og april 2018.

hehe, får håpe på det har en effekt da;):) Vi ble gravid ved første forsøk, dvs. rett etter pille-slutt. Men mistet da i uke 8-9... Dette var i februar. Så har det ikke lykkes å få det til igjen så langt men kanskje gjør dette middelet underverkerxsmile9:woot: Trodde jeg ble lett gravid også siden det gikk så og si uten å prøve men ser ut som det bare var "flaks":yuck:

Utrolig trist at dere mistet både i august og nå nylig...Det er overhode ikke det man ser for seg skal skje når man har blitt gravid:Heartbigred:Heartpink:Heartblue Ønsker dere masse lykke til fremover!
 
Åååh så spennende:):smug::smug: Ananas ifm. el? Skal det ha noe av den samme virkningen som grapefruktjuice? Jeg prøve grapefruktjuice sist måned men til ingen nytte:yuck: Men kanskje jeg skal spe på med litt ananas da:rolleyes::D
Har testet grapefruktekstrakt den her runden, fysjj!! Stygg som fy! Tro om juicen er like stygg?! :wtf:
Ananas skal visstbok være bra.. fra EL og fram mot graviditet, evt. mens..
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Jeg elsker ananas og spiser fort en hel alene! Men ser jo i den artikkelen her at ananas på feil tid kan ha motsatt virkning..
 
Åååh så spennende:):smug::smug: Ananas ifm. el? Skal det ha noe av den samme virkningen som grapefruktjuice? Jeg prøve grapefruktjuice sist måned men til ingen nytte:yuck: Men kanskje jeg skal spe på med litt ananas da:rolleyes::D

Ananas fra etter EL frem mot mens. Det er kjernen i midten, den harde rundingen, som er greien å få i seg :) Ananas skal i følge Frøyaklinikken "ha både blodfortynnende og anti inflamatorisk virkning, og kan være bra å spise om du prøver å bli gravid".

Grapefrukt juice/ekstrakt skal bidra til mere EL slim, og kan brukes før EL, etter det jeg har forstått:)
 
Har testet grapefruktekstrakt den her runden, fysjj!! Stygg som fy! Tro om juicen er like stygg?! :wtf:
Ananas skal visstbok være bra.. fra EL og fram mot graviditet, evt. mens..
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Jeg elsker ananas og spiser fort en hel alene! Men ser jo i den artikkelen her at ananas på feil tid kan ha motsatt virkning..

Hahah, ja, grapefruktjuice er absolutt ikke en favoritt, men utrolig hva man gjør i håp om at det endelig skal klaffe:eek::D Utrolig nok begynte jeg å syns at smaken av juicen ble god etterhvert, men da hadde jeg drukket en hel flaske og sikkert blitt tilvendt smaken;):woot:
Da skal jeg gaffle i meg ananas fra EL:D:D Sunt er det også så her er det mange gode grunner for å spise litt mer ananasxsmile9xsmile9
 
Back
Topp