Har noen noe erfaringer med Berberis Fructus Comp?

Ananas fra etter EL frem mot mens. Det er kjernen i midten, den harde rundingen, som er greien å få i seg :) Ananas skal i følge Frøyaklinikken "ha både blodfortynnende og anti inflamatorisk virkning, og kan være bra å spise om du prøver å bli gravid".

Grapefrukt juice/ekstrakt skal bidra til mere EL slim, og kan brukes før EL, etter det jeg har forstått:)

Ahaa, takk for grei informasjon, da spiser jeg ananas fra el og drikker grapefruktjuice frem mot el :smug::) hahah, føler meg litt despo:D:woot: Men vil så gjerne at det snart skal bli igjen:):):Heartbigred
 
Hei. Jeg kjøpte det da jeg var i Danmark i forbindelse med inseminasjon. Brukte det på 4. forsøk men hadde ingen virkning. 5. forsøk droppet jeg det. Ble gravid på 5.forsøk og har termin om 7 uker. Så det er nok mye tilfeldigheter inne i bildet. Mulig det har effekt for noen, men i mitt tilfelle var alt normalt og slimhinnen var like tykk ved alle forsøk (10 mm) så det hadde ikke noen påvirkning på den (hadde også lang nok lutefase i alle pp).
 
EL i går, så i dag har jeg tatt min første dose. Trodde det skulle smake noe, men ingen smak. Da gjør det litt lettere :)
Den grapefruktekstrakt greia var jo grusom på smak! GRØSS!
 
EL i går, så i dag har jeg tatt min første dose. Trodde det skulle smake noe, men ingen smak. Da gjør det litt lettere :)
Den grapefruktekstrakt greia var jo grusom på smak! GRØSS!

Så utrolig spennende:):):D:D HÅPER dette skal gjøre underverker, holder en liten knapp på det:rolleyes:
Bra å høre at det ikke smaker noe..Tar du et glass med vann og ti dråper i?
 
Hei. Jeg kjøpte det da jeg var i Danmark i forbindelse med inseminasjon. Brukte det på 4. forsøk men hadde ingen virkning. 5. forsøk droppet jeg det. Ble gravid på 5.forsøk og har termin om 7 uker. Så det er nok mye tilfeldigheter inne i bildet. Mulig det har effekt for noen, men i mitt tilfelle var alt normalt og slimhinnen var like tykk ved alle forsøk (10 mm) så det hadde ikke noen påvirkning på den (hadde også lang nok lutefase i alle pp).

Ja, det er nok sikkert noen det ikke har effekt på og så er det andre igjen som opplever å ha blitt gravid med det..Om det er tilfeldig å ha blitt gravid akkurat med det vet man kanskje ikke helt men hvertfall verdt å prøve:smug::cool:
 
Kjenner du på noen symptomer? Hvor mange dager har du gått på det nå? Jeg startet i går, sååå spent om dette kan funke:smug::)
Er på dag 7, himla kvaln og vondt i magen.. men der kan være hva som helst..
Krysser fingrene for at det kan hjelpe :)
 
Jaddahh!! :smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • Snapchat-1400595720.jpg
    Snapchat-1400595720.jpg
    800,9 KB · Visninger: 46


ÅÅÅÅÅÅÅhhh, så fantastisk herlig!! :D:D:D Dere klarte det:joyful::joyful::joyful: Gratulerer sp utrolig masse:Heartred:Heartbigred:love2:love7
Nå er du vel i lykkerus:love7:love7 Kjenner jeg ble veldig veldig glad på dine vegne nå. Spørs om dette middelet har funket ja:love2:):)

Tviler på det har klaffet hos meg nå...Legger ved to tester her..syns den billig-strimmelen ser negativ ut. Den rfsu-strimmelen hadde en svak, sikkert skyggestrek...Men tror ikke det har gått denne gangen....:wtf: 10dpo
 

Vedlegg

  • d.jpg
    d.jpg
    13,1 KB · Visninger: 33
  • d2.jpg
    d2.jpg
    102,2 KB · Visninger: 36
ÅÅÅÅÅÅÅhhh, så fantastisk herlig!! :D:D:D Dere klarte det:joyful::joyful::joyful: Gratulerer sp utrolig masse:Heartred:Heartbigred:love2:love7
Nå er du vel i lykkerus:love7:love7 Kjenner jeg ble veldig veldig glad på dine vegne nå. Spørs om dette middelet har funket ja:love2:):)

Tviler på det har klaffet hos meg nå...Legger ved to tester her..syns den billig-strimmelen ser negativ ut. Den rfsu-strimmelen hadde en svak, sikkert skyggestrek...Men tror ikke det har gått denne gangen....:wtf: 10dpo
Takk <3
Begynte å blø på søndag når mensen var forventet, så tenkte ikke over det. Men så var blødningen så rar, var nesten ikke noe og bare litt sånn gugg. Tok test i går, som var positiv!
I går var det vel 14-15 dpo... tok en rfsu test samtidig, som var helt blank! men slo ut på en annen og da tok jeg digital...
(skal holde meg unna rfsu testene ved en senere anledning!)
Fra mensens siste dag drakk jeg grapefruktekstrakt x3 daglig, etter eggløsning drakk jeg den her fructus greia x 3 daglig, samt spiste 2 skiver med ananas daglig - med den harde kjernen... Liker å tro det jalp på! :)
 
Takk <3
Begynte å blø på søndag når mensen var forventet, så tenkte ikke over det. Men så var blødningen så rar, var nesten ikke noe og bare litt sånn gugg. Tok test i går, som var positiv!
I går var det vel 14-15 dpo... tok en rfsu test samtidig, som var helt blank! men slo ut på en annen og da tok jeg digital...
(skal holde meg unna rfsu testene ved en senere anledning!)
Fra mensens siste dag drakk jeg grapefruktekstrakt x3 daglig, etter eggløsning drakk jeg den her fructus greia x 3 daglig, samt spiste 2 skiver med ananas daglig - med den harde kjernen... Liker å tro det jalp på! :)

Ååh, det er så gøy:hello2:love7Gleder meg virkelig med deg:Heartpink:Heartbigred rfsu ja, de er ikke helt til å stole på, skjønner ikke at man kan selge noe sånt egentlig. Men hvor får du tak i grapefruktekstrakt? Jeg prøvde å finne det men de hadde det ikke på sunkost feks...
 
Ååh, det er så gøy:hello2:love7Gleder meg virkelig med deg:Heartpink:Heartbigred rfsu ja, de er ikke helt til å stole på, skjønner ikke at man kan selge noe sånt egentlig. Men hvor får du tak i grapefruktekstrakt? Jeg prøvde å finne det men de hadde det ikke på sunkost feks...
Kjøpte det på Life :)
Det går en del av den, så kjøp bare en stor flaske... Den er skikkelig besk, så drikk fort ;)
Hvor er du i syklusen nå da?
 
Ååh, det er så gøy:hello2:love7Gleder meg virkelig med deg:Heartpink:Heartbigred rfsu ja, de er ikke helt til å stole på, skjønner ikke at man kan selge noe sånt egentlig. Men hvor får du tak i grapefruktekstrakt? Jeg prøvde å finne det men de hadde det ikke på sunkost feks...
Herrefred, du sa jo det.. 10 dpo :p sorry, hodet er ikke helt med ;)
 
Kjøpte det på Life :)
Det går en del av den, så kjøp bare en stor flaske... Den er skikkelig besk, så drikk fort ;)
Hvor er du i syklusen nå da?

Okei, da skal jeg nok finne den:):smug: Den må jo prøves den og:DHaha, huff, ja, da får jeg drikke fort og tenke at det går til et godt formål:laughing002
Jeg er 10dpo...CD 24 Forventet mens er på mandag, men tror nok at det ble bom denne gangen.
 
Okei, da skal jeg nok finne den:):smug: Den må jo prøves den og:DHaha, huff, ja, da får jeg drikke fort og tenke at det går til et godt formål:laughing002
Jeg er 10dpo...CD 24 Forventet mens er på mandag, men tror nok at det ble bom denne gangen.
Den var virkelig vond på smak, hehe.. men om du liker ting litt bittert er det ikke sikkert du synes den er så ille ;)
Jeg krysser fingrene! :D
Barn fra før av?
 
Den var virkelig vond på smak, hehe.. men om du liker ting litt bittert er det ikke sikkert du synes den er så ille ;)
Jeg krysser fingrene! :D
Barn fra før av?

JEG ER HEEEELT I 100 NÅ:woot::woot::woot::D:D:D:D Jeg fikk også positiv nå i dag, på alle tester som kan tas, Både cb+, cb-ukesindikator og strimler. Så NÅ trenger jeg hvertfall ikke å bruke mer penger på hverken grapefrukt, ananas, g-test osvxsmile2xsmile2xsmile8 Jeg er sååå happy!!! Tror det må ha vært fructusen jeg assa:cool::cool::cool: Deilig å ha kommet i mål nå:rolleyes::rolleyes::Heartpink:Heartpink:Heartpink Dette er så gøy:Heartred:hello2:hello2
 
Back
Topp